بهترین هدست های گیمینک بلوتوثی(بی سیم) + جدول مشخصات و قیمت

بهترین هدست های گیمینک بلوتوثی(بی سیم) + جدول مشخصات و قیمت

اشتراک گذاری

بدون شک گیمرهای حرفه‌ای در کنار استفاده از پی‌سی‌های قدرتمند، به استفاده از تجهیزات با کیفیت حرفه‌ای مثل موس، کیبورد مکانیکال و بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم یا وایرلس حرفه‌ای نیز اهمیت می‌دهند. دلیل استفاده از این تجهیزات بدون شک کمک به گیمر برای افزایش تمرکز و دقت در هنگام بازی کردن خواهد بود. حتی انتخاب یک هدفون گیمینگ بدون سیم ارزان قیمت نیز می‌تواند تغییر بزرگی در بازی شما ایجاد کند.

تصور کنید که هنگام بازی کردن قادر به تشخیص موقعیت بازیکنان مقابل نباشید و در طرف مقابل حریف شما با استفاده از بهترین هدست گیمینگ درک کامل از موقعیت و صدای شما دارد. این موضوع باعث می‌شود تا حریف شما از یک برتری بزرگ در برابر شما برخوردار شود.

با این وجود انتخاب و خرید هدفون های گیمینگ بی سیم حتی اگر اقتصادی باشند، به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. هدست‌ های گیمینگ بدون تردید برای بازی ساخته شده‌اند. با این حال همه آن‌ها نمی‌توانند به بهبود عملکردتان در بازی به شما کمک کنند. در این سری مقاله‌های گیم طور قصد داریم تا به معرفی بهترین هدفون های گیمینگ بدون سیم و مناسب برای گیمینگ بپردازیم.


بهترین هدست های گیمینگ بی سیم چه ویژگی‌هایی دارند؟

هدست گیمینگ بدون سیم و مناسب بازی، دارای ویژگی‌هایی بخصوص است که آن را از دیگر هدست‌ها و هدفون‌های بازار متمایز می‌کند. صدای تولید شده توسط هدفون گیمینگ وایرلس به صورتی‌ست که شما خود را درون محیط بازی ببینید. به همین منظور درایورهای مخصوصی در آن‌ها استفاده می‌شود. همچنین این محصولات بیس ضعیف‌تری نسبت به دیگر هدست‌ها دارند که باعث می‌شود برای گوش دادن به موسیقی چندان مناسب نباشند.

باید بدانید بهترین هدست های گیمینگ بلوتوثی مناسب دارای وزن پایین خواهند بود. این موضوع باعث می‌شود تا بتوان چندین ساعت را بدون نیاز به استراحت صرف استفاده از آن‌ها کرد. این ویژگی در کنار داشتن ابری کافی در هدبند یک ترکیب بسیار عالی را به وجود می‌آورد. علاوه بر آن کیفیت ساخت یک المان مهم دیگر به شمار می‌رود که باعث می‌شود بتوانید از هدست خود با خیالی آسوده‌تر و زمان بیشتری استفاده کنید.


هدست کرسیر مدل  HS70 PRO Wireless

کمپانی کرسیر یکی از فعال‌ترین برندها و خاص‌ترین‌های موجود در صنعت گیمینگ به شمار می‌رود. محصولات این برند ظاهری ساده و کیفیت بسیار بالا، و با امکانات گسترده دارند. اگر قصد خرید بهترین هدفون گیمینگ بی سیم را دارید باید نگاهی به محصول HS70 PRO Wireless بیاندازید.

هدست کرسیر مدل HS70 PRO WIRELESS

قیمت این محصول وایرلس و زیبا در بازار کشور حدود ۳.۲ میلیون تومان است و یکی از بهترین هدست‌های اقتصادی موجود برای گیم به شمار می‌رود. استفاده از فلز در هدبند به استحکام آن کمک زیادی کرده و ایرکاپ‌ها از چرم بسیار مرغوب ساخته شده‌اند.

وزن این محصول حدودا ۳۳۰ گرم است و یک محصول سنگین محسوب می‌شود. با این حال به دلیل استفاده از فوم مناسب بر روی سر احساس سنگین بودن را حس نخواهید کرد. درایورهای ۵۰ میلی‌متری از نوع نئودیمیومی هستند و صدای بسیار شفاف و بلندی را تولید می‌کنند. همچنین فرکانس پاسخ‌دهی آن بین ۲۰ تا ۲۰ کیلوهرتز است.

این هدست وایرلس برای کنسول PS4 بهینه شده است و تا ۱۶ ساعت می‌تواند شما را همراهی کند. میکروفون این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و قابل جداسازی از هدست است. همچنین این میکروفون از قابلیت حذف نویز نیز برخوردار است. علاوه بر آن این هدست دارای صدای فراگیر ۷.۱ کاناله است.

مدل Corsair HS70 PRO WIRELESS
نوع اتصال وایرلس
وزن ۳۳۰ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار
قیمت حدود ۳.۲ میلیون تومان

هدست گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming H1 Wireless

ایسوس (Asus) با ارائه محصولات در رده‌های قیمتی مختلف سعی دارد تا نیاز همه کاربران را برطرف کند. این کمپانی در ساخت محصولات خود دقت زیادی به خرج می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا شاهد ارائه محصولاتی بسیار بادوام از سوی این کمپانی باشیم. Asus Tuf Gaming H1 Wireless نیز یکی از این محصولات بسیار با کیفیت است.

TUF Gaming H1 Wireless هدست بلوتوثی

این محصول با قیمت حدود ۳.۱ میلیون تومان ارزش خرید بسیار بالایی دارد. کیفیت ساخت بالاست و پدهای روی گوش آن از جنس چرمی است تا در طولانی مدت به گوش‌های شما آسیبی وارد نشود. این هدفون گیمینگ بی سیم ۲۹۵ گرمی دارای درایورهایی ۴۰ میلی‌متری قدرتمند بوده تا صدایی با وضوح بالا را به نمایش بگذارد و فرکانس پاسخ‌دهی آن بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

اتصال این هدست گیمینگ بدون سیم و از طریق دانگل وایرلس است. در این محصول نرم افزار ایسوس میزان شارژ هدست را اطلاع می‌دهد. باید بدانید کیفیت میکروفون این هدست دارای تاییدیه Discord و تیم اسپیک بوده و صدای واضحی را به مخاطبان می‌رساند. شارژدهی این هدست تا ۸ روز خواهد بود با این وجود در صورت استفاده مداوم حداکثر ۱۵ ساعت شما را همراهی می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدست گیمینگ بلوتوثی باید به وجود صدای فراگیر ۷.۱ (Surround Sound 7.1) در آن اشاره کرد. دقت این ویژگی در محصول مناسب است و تصویر سازی قابل قبولی برای شما ایجاد خواهد کرد. همچنین این هدست توسط Windows Sonic پشتیبانی می‌شود و از طریق ویندوز می‌توانید در صدای آن تغییر ایجاد کنید.

مدل Asus TUF Gaming H1 Wireless
نوع اتصال وایرلس
وزن ۲۹۵ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و Windows Sonic
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۳.۱ میلیون تومان

هدست گیمینگ کولر مستر مدل MH670 7.1 Wireless

کولر مستر (Cooler Master) از بهترین و بزرگترین تولیدکنندگان کیس‌های گیمینگ و کولینگ است. این برند همچنین فعالیتی در حوضه تولید موس و کیبورد و هدست‌های گیمینگ نیز دارد. یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم با نام MH670 7.1 Wireless توسط این برند تولید می‌شود.

هدست گیمینگ کولر مستر مدل MH670 7.1 WIRELESS

این هدست بسیار جذاب دارای برچسب قیمتی ۳.۶ میلیون تومانی در بازار است. کیفیت ساخت آن قابل قبول است و استفاده از مقدار مناسبی از فوم در هدبند باعث ایجاد راحتی در آن شده است. همچنین ایرکاپ‌های این هدست کیفیت مناسبی دارند و از چرم مصنوعی ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید  آموزش استفاده از ایکس باکس گیم پس در PC + با 3 روش متفاوت

وزن این هدفون گیمینگ وایرلس قیمت حدودا ۳۴۵ گرم است و یک محصول سنگین محسوب می‌شود. البته کمپانی کولر مستر سعی کرده با طراحی مناسب این ضعف را جبران کند. درایورهای ۵۰ میلی‌متری این محصول صدای بسیار مناسبی دارند و شفافیت صدا در آن کاملا به چشم می‌آید. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست در حالت وایرلس بین ۱۵ تا ۲۵ کیلو هرتز و در حالت سیمی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز خواهد بود.

میکروفون این محصول صدای نسبتا واضحی را به گوش مخاطبان خواهد رساند. لازم است بدانید که این میکروفون قابیلت جداشونده دارد و در صورت لزوم می‌توانید آن را از هدست خود جدا کنید. همچنین این هدست دارای ویژگی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله است.

مدل Cooler Master MH670 7.1 WIRELESS
نوع اتصال وایرلس
وزن ۳۴۵ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس در حالت وایرلس بین ۱۵ تا ۲۵ کیلو هرتز/ در حالت سیمی بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۳.۶ میلیون تومان

هدست گیمینگ بی سیم ریزر مدل Barracuda X

زمانی که صحبت از بهترین برندهای موجود در زمینه لوازم جانبی گیمینگ می‌شود ریزر جزو اولین کمپانی‌هایی خواهد بود که به ذهن گیمرها می‌آید. تقریبا همه محصولات این برند ریزر جزو بهترین محصولات رده خود هستند و در دنیای گیمینگ مورد استقبال همه قرار می‌گیرند. یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم ریزر مدل Barracuda X نام دارد.

ریزر BARRACUDA X

قیمت این محصول ریزر در بازار حدود ۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این هدست گیمینگ وایرلس با توجه به قیمت آن بسیار مناسب است و استفاده از فلز، باعث شده تا خیال کاربران هنگام استفاده از این محصول راحت باشد. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ از جنس چرمی است و به گفته ریزر ژل خنک کننده موجود در آن‌ها باعث خنک ماندن سر و به خصوص گوش‌ها هنگام استفاده از هدست می‌شود.

وزن این هدست گیمینگ ریزر حدودا ۲۵۰ گرم است. درایورهای این محصول قطر ۴۰ میلی‌متری دارند که از نوع نئودیمیومی هستند و صدایی فوق‌العاده شفاف و بلند را تولید می‌کنند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. هدست ریزر همچنین دارای ویژگی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز هست که در بازی، کمک بسیار بزرگی به شما خواهد کرد.

این محصول از جمله بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم به شمار می‌رود که علاوه‌بر وایرلس بودن، میکروفون بسیار خوبی دارد تا بدون نیاز به هزینه اضافه برای میکروفون بتوانید به سادگی با دیگران در ارتباط باشید. این محصول وایرلس می‌تواند ساعت‌ها شما را همراهی کند و از نظر شارژدهی یک محصول بسیار با دوام محسوب می‌شود.

مدل Razer Barracuda X
نوع اتصال وایرلس
وزن ۲۵۰ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی ۴۰ میلی‌متری فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز
کیفیت میکروفون مناسب
پشتیبانی از صدای ویژه صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۵ میلیون تومان

هدست بازی ریزر مدل Blackshark V2 Pro

ریزر دارای لاین‌های مختلفی از هدست‌های گیمینگ است و یکی از محبوب‌ترین لاین‌های آن Blackshark است. طراحی زیبا، وزن پایین و صدای با کیفیت از مهم‌ترین ویژگی‌های این لاین است. ریزر تلاش کرد تا با معرفی این محصول عالی، کارایی فوق‌العاده بالا را در کنار سادگی و زیبایی بصری به گیمرها ارائه بدهد.

هدست بازی ریزر مدل Blackshark V2

قیمت این هدست گیمینگ بلوتوثی در بازار حدود ۷.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این محصول خوب است و شاهد استفاده از پلاستیک در بیشتر قسمت‌ها هستیم. تنها مشکل این هدست در تغییر اندازه هدبند آن است که پلاستیکی بودن آن باعث می‌شود در طولانی مدت صدمه ببیند. ایرکاپ‌ها از جنس پارچه مش هستند تا هوای کافی در آن جریان پیدا کند.

این هدست گیمینگ وایرلس از وزن مناسبی برخوردار بوده و تقریبا ۳۲۰ گرم وزن دارد. ریزر در هدست خود از درایورهای ۵۰ میلی‌متری استفاده کرده تا صدایی رسا و با کیفیت را به گوش شما برساند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست گیمینگ بی سیم بین ۱۲ تا ۲۸ کیلو هرتز است. میکروفون این محصول صدایی بسیار شفاف دارد اما شما می‌توانید تغییرات گسترده‌ای در آن ایجاد کنید.

برای ایجاد این تغییرات در هدست خود تنها کافیست آن را به سیستم گیمینگ خود متصل کنید و پس از شناسایی این هدست از طریق برنامه مخصوص ریزر (Synapse)، تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید. باید بدانید این هدست نیز دارای صدای فراگیر ۷.۱ بوده و عملکرد بسیار خوبی دارد. برای شارژ کردن این هدست کافیست از کابل درون بسته‌بندی آن استفاده کنید.

مدل RAZER Blackshark V2 Pro
نوع اتصال بی سیم
وزن ۳۲۰ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۱۲ تا ۲۸۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون بسیار خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۷.۵ میلیون تومان

هدست گیمینگ کرسیر مدل VIRTUOSO RGB Carbon

کمپانی کرسیر (Corsair) یکی از فعال‌ترین برندهای موجود در صنعت گیمینگ به شمار می‌رود. این برند با تولید محصولات بسیار با کیفیت و با امکانات گسترده و ظاهر منحصر به فرد جای خود را در دل گیمرها باز کرد. بدون شک Virtuoso RGB Carbon یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم موجود در بازار ایران است.

هدست گیمینگ کورسیر مدل VIRTUOSO RGB Carbon

قیمت این هدست بسیار زیبا در بازار حدود ۷.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت بسیار بالا بوده و شاهد استفاده از فلز و چرم در آن هستیم. مقاومت هدبند بسیار بالا است و دارای ظخامت نسبتا زیادی بوده تا در طولانی مدت باعث خستگی شما نشود. ایرکاپ‌های این محصول از جنس چرمی است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

وزن این هدست گیمینگ بلوتوثی ۳۷۰ گرم است و با توجه به کیفیت ساخت بالا و استفاده از فلز همچنان خوب بنظر می‌رسد. درایورهای این محصول قطر ۵۰ میلی‌متری دارد و صدای فوق‌العاده شفاف و بلندی دارد. فرکانس پاسخ‌دهی این محصول بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو هرتز است. میزان شارژدهی این هدست حرفه‌ای حدود ۲۰ ساعت خواهد بود.

میکروفون VIRTUOSO RGB Carbon کیفیت بالایی دارد و صدایی شفاف و واضح را به مخاطبان می‌رساند. البته این میکروفون قابلیت جداسازی از هدست را ندارد. صدای فراگیر ۷.۱ کاناله هم از دیگر ویژگی‌های موجود در این محصول است. با استفاده از نرم افزار مخصوص کرسیر شما می‌توانید تغییراتی را بر روی این محصول انجام دهید و همچنین نورپردازی آن را شخصی‌سازی کنید.

بیشتر بخوانید  هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید
مدل Corsair VIRTUOSO RGB Carbon
نوع اتصال وایرلس
وزن ۳۷۰
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۷.۵ میلیون تومان

هدست گیمینگ ریزر NARI ULTIMATE

کمپانی‌های سازنده تجهیزات گیمینگ هنگام معرفی برخی از مدل‌ها سعی می‌کنند با استفاده از بهترین کانفیگ‌ها نظر کاربران ویژه‌ای که نیاز به هدست حرفه‌ای دارند را جلب کنند. این هدست‌ها عموما قیمت بسیار بالایی داشته اما ویژگی‌های بسیار خوبی را نیز با خود به همراه دارند. هدست وایرلس Nari Ultimate یکی از همین محصولات است.

هدست گیمینگ ریزر NARI ULTIMATE

قیمت این محصول ریزر در بازار حدود ۸ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این هدست گیمینگ وایرلس با توجه به قیمت بالای آن بسیار خوب بنظر می‌رسد و استفاده از فلز باعث شده تا خیال کاربران هنگام استفاده از این محصول راحت باشد. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ بی سیم از جنس چرمی است و به گفته ریزر ژل خنک کننده موجود در آن‌ها باعث خنک ماندن سر و به خصوص گوش‌ها هنگام استفاده از هدست می‌شود.

وزن این هدست گیمینگ بدون سیم ریزر حدودا ۲۷۵ گرم است. درایورهای این محصول قطر ۵۰ میلی‌متری دارند که از نوع نئودیمیومی هستند و صدایی فوق‌العاده شفاف و بلند را تولید می‌کنند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. این محصول همچنین دارای ویژگی صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و THX Special audio نیز هست.

این هدست گیمینگ وایرلس میکروفون بسیار خوبی دارد تا بدون نیاز به هزینه اضافه برای میکروفون بتوانید به سادگی با دیگران در ارتباط باشید. با وجود وایرلس بودن این محصول شما می‌توانید به وسیله کابل موجود در بسته‌بندی هدست خود را به کامپیوتر متصل کنید. همچنین تنظیمات مربوط به صدا و نورپردازی از طریق برنامه مخصوص ریزر امکان پذیر است.

مدل Razer NARI ULTIMATE
نوع اتصال وایرلس
وزن ۲۷۵
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله و THX Special audio
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۸ میلیون تومان

هدست گیمینگ بی سیم ایسوس ROG Strix Go 2.4

ایسوس از جمله خلاق‌ترین کمپانی‌ها در صنعت گیم به شمار می‌رود. این کمپانی علاقه بسیار زیادی به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در محصولات خود دارد. یکی از بهترین هدفون های گیمینگ جذاب با امکانات بسیار عالی، هدست حرفه‌ای ROG Strix Go 2.4 از برند ایسوس است.

هدست گیمینگ بی سیم ایسوس

قیمت این هدست گیمینگ بی سیم حدود ۸.۵ میلیون تومان است. کیفیت ساخت این محصول بدون شک بسیار بالا است و با در دست گرفتن آن می‌توانید به این موضوع به راحتی پی ببرید. در ساخت هدبند از فلز استفاده شده تا به راحتی آسیبی به آن وارد نشود. همچنین ایرکاپ‌های این محصول از چرم بسیار با کیفیت ساخته شده‌اند تا در طولانی مدت به سادگی آسیبی نبینند.

وزن هدست ROG Strix Go 2.4 حدودا ۲۹۰ گرم است و محصول سنگینی محسوب نمی‌شود. با این وجود ایسوس با قرار دادن مقدار کافی از ابری در آن، سعی در راحتی بیشتر آن دارد. درایورهای این محصول قطر ۴۰ میلی‌متری و از نوع نئودیمیومی دارند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست هنگام استفاده وایرلس بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتر است (۲۰ تا ۴۰ کیلوهرتز با سیم) که مقدار کاملا مناسبی به حساب می‌آید. همچنین باید بدانید این محصول از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله پشتیبانی می‌کند.

میکروفون موجود در این هدست گیمینگ وایرلس صدای بسیار خوبی را به گوش مخاطبان می‌رساند. این محصول به وسیله کابل به سیستم شما متصل می‌شود. شما می‌‌توانید با دانلود نرم افزار مخصوص ایسوس در هدست خود تغییراتی را انجام دهید. همچنین می‌توانید نورپردازی بسیار زیبا در این هدست را به شکل دلخواه خود تغییر دهید.

مدل ROG Delta
نوع اتصال بی سیم
وزن ۲۹۰ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۴۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۸.۵ میلیون تومان

هدست وایرلس استیل سریز مدل Arctis 9

کمتر کسی را خواهید یافت که در صنعت گیمینگ نام استیل سریز (Steel Series) را نشنیده باشد. این برند به ساخت تجهیزات گیمینگ با کیفیت شهرت دارد. همچنین هدست‌های گیمینگ این برند از جمله محصولات بسیار ارزنده در بازار به شمار می‌روند. Arctis 9 یک هدست گیمینگ بی سیم با ارزش خرید بسیار بالا است.

قیمت این محصول بسیار خوش ساخت در بازار حدود ۱۰ میلیون تومان است. کیفیت ساخت همان طور که از قیمت و برند آن انتظار می‌رود بسیار بالا است. در ساخت هدبند این محصول از فلز استفاده شده است و پارچه‌ای بسیار مقاوم برای تنظیم ارتفاع آن وجود دارد. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ از پارچه مش ساخته شده است و هوای کافی در آن جریان پیدا خواهد کرد.

وزن این هدست گیمینگ وایرلس ۳۷۶ گرم است و با یک هدست‌ نسبتا سنگین مواجه هستیم. این موضوع باعث می‌شود تا استفاده از این محصول در طولانی مدت خسته کننده ظاهر شود. درایورهای این محصول دارای قطر ۴۰ میلی‌متری هستند و صدایی بسیار بلند و مهم‌تر از آن کاملا واضح و شفاف را به گوش شما می‌رساند. فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است.

از دیگر ویژگی‌های این هدست باید به پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله اشاره کرد که فقط برای ویندوز در دسترس خواهد بود. همچنین میکروفون این هدست کیفیت قابل قبولی دارد. این هدست می‌تواند تا ۲۰ ساعت بدون نیاز به شارژ شما را همراهی کند. با استفاده از نرم افزار مخصوص شما قادر به انجام شخصی‌‌سازی برخی از تنظیمات خواهید بود.

مدل Steel Series Arctis 9
نوع اتصال وایرلس
وزن ۳۷۶ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۴۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه DTS Headphone:X V2.0 (صدای فراگیر ۷.۱ کاناله)
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان

هدست گیمینگ LOGITECH G PRO X Wireless

لاجیتیک محصولات خود را با ظرافت بسیار زیادی طراحی می‌کند. این محصولات عموما ویژگی‌های خوب بسیار زیادی دارند. با این وجود یافتن محصولی که از آن بتوان در طولانی مدت استفاده کرد و از خرید آن پشیمان نشد زیاد نخواهد بود. لاجیتک با معرفی هدست G PRO X ثابت کرد یک هدست با ظاهر ساده چگونه قواعد بازی را برای رقبا بهم می‌ریزد.

هدست گیمینگ LOGITECH G PRO X

قیمت این محصول در بازار حدود ۱۱.۵ میلیون تومان است و ویژگی‌های بسیار خوبی همراه با خود دارد. کیفیت ساخت همچون دیگر محصولات این برند بسیار عالی است. ایرکاپ‌های این هدست گیمینگ بلوتوثی از جنس چرمی است و از کیفیت خوبی برخوردار است و در طولانی مدت به سادگی خراب نخواهد شد.

وزن این محصول ۳۷۰ گرم بوده و نسبت به دیگر محصولات هم رده کمی سنگین است. اما سعی شده تا با طراحی مناسب از خستگی سر در طولانی مدت جلوگیری کند. درایورهای این محصول قطر ۵۰ میلی‌متری دارند و صدایی بسیار شفاف را به گوش شما خواهد رساند. باید بدانید فرکانس پاسخ‌دهی این هدست بین ۲۰ تا ۲۰ کیلو هرتز است. باید به پشتیبانی این محصول از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله نیز اشاره کرد.

این هدست با کابل موجود درون جعبه شارژ می‌شود. میکروفون این محصول که لاجیتک اسم آن را Blue Voice گذاشته، صدایی بسیار شفاف و بدون نویز را به مخاطبان می‌رساند. برای جابجایی آسان این هدست حرفه‌ای، یک کیف برای حمل کردن آن درون جعبه وجود دارد که آن را به یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بی سیم تبدیل کرده است.

مدل LOGITECH G PRO X Wireless
نوع اتصال بی سیم
وزن ۳۷۰ گرم
درایور و فرکانس پاسخ‌دهی درایور ۵۰ میلی‌متری و فرکانس بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
کیفیت میکروفون خوب
پشتیبانی از صدای ویژه پشتیبانی از صدای فراگیر ۷.۱ کاناله
پشتیبانی از نرم افزار بله
قیمت حدود ۱۱.۵ میلیون تومان

نتیجه گیری

انتخاب و خرید بهترین هدفون گیمینگ بی سیم و مناسب بازی کردن، با توجه به تنوع بسیار بالا و امکانات گسترده می‌تواند دشوار باشد. به خصوص که قیمت این محصولات در بازار با نوسان بسیار زیادی همراه است. در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما ساده‌تر شود.

بهترین هدست اقتصادی Asus TUF Gaming H1 Wireless
بهترین هدست از نظر زیبایی Corsair Virtuoso RGB Carbon
بهترین هدست در عملکرد ROG Strix Go 2.4
بهترین هدست میکروفون ROG Strix Go 2.4 و LOGITECH G PRO X Wireless
بهترین هدست در ازای قیمت Razer Barracuda X
بهترین هدفون گیمینگ بی سیم چه ویژگی‌هایی دارد؟

معمولا بهترین هدست مناسب بازی کردن، از استحکام کافی و وزن سبک بهره می‌برد. این هدست صدا و میکروفن با کیفیتی داشته و با اکثر سیستم‌ عامل‌های امروزی و کنسول‌های بازی سازگار است.

هدست گیمینگ سیمی بهتر است یا وایرلس؟

امروزه کمپانی‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته هدست‌های وایرلس با حداقل تاخیر را تولید کرده‌اند. اما نیاز به شارژ و در دسترس بودن هدست سیمی با قیمت یکسان ولی عملکرد بهتر باعث شده همچنان هدست‌های سیمی محبوب‌تر باشند.

چه برندی بهترین هدست گیمینگ را تولید می‌کند؟

بهترین برندهای هدست گیمینگ که در بازار ایران نیز در دسترس هستند را می‌توان از ایسوس (Asus)، استیل سریز (SteelSeries)، ریزر (Razer)، لاجیتک (Logitech)، هایپرایکس (HyperX) و کورسیر (Corsair) تهیه کرد.

اخبار مرتبط