بهترین بازی وایکینگ که همین الان باید امتحان کنید !

اشتراک گذاری

وایکینگ ها یکی از قوی ترین قبایل مردمی هستند که تا به حال روی زمین راه رفته اند. حتی در حال حاضر، زمانی که مردم در مورد وایکینگ ها صحبت می کنند، آنها را به عنوان گروه های نترس و شجاع یاد می کنند. آنها همچنین فرهنگ ها و سنت های منحصر به فرد و جذابی دارند. به عنوان یک متعصب بازی های ویدیویی و تحسین کننده فرهنگ وایکینگ ها، زمان زیادی را صرف یافتن بازی های مرتبط با اساطیر نورس و وایکینگ ها کرده ام. و تصمیم گرفتم بهترین بازی های وایکینگ را که می‌توانم پیدا کنم فهرست کنم تا مجبور نباشی مانند من همه مشکلات را پشت سر بگذاری.

 

بهترین بازی های وایکینگ ها

 

والهایم – Valheim

بهترین بازی وایکینگ

  • توسعه دهنده: Iron Gate Studio
  • ناشر: Coffee Stain Publishing
  • تاریخ انتشار: ۲ فوریه ۲۰۲۱
  • پلتفرم: لینوکس، مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S

 

اگر از طرفداران تمدن وایکینگ ها و اساطیر نورس هستید، هیچ بازی بهتری از این بازی وجود ندارد. در دهمین دنیای اساطیر اسکاندیناوی، شما در نقش یک جنگجوی وایکینگ سقوط کرده بازی خواهید کرد که به والهایم فرستاده می شود، جایی که حتی خدایان از رفتن به آنجا می ترسند. در آنجا باید ارزش خود را ثابت کنید و وارد والهالا شوید.

 

دنیای والهایم دنیایی زیبا و در عین حال خطرناک است . کوه ها و جنگل ها و رودخانه هایی دارد که کاملاً نفس گیر هستند و در عین حال پر از انواع هیولاها و موجودات است. هدف شما شکست دادن همه این هیولاها و ایجاد مکان مناسب برای زندگی است.

 

به عنوان یک جنگجوی وایکینگ واقعی، دنیای خطرناک را کاوش می‌کنید، منابع را جمع‌آوری می‌کنید، اسلحه‌سازی می‌کنید، سرپناه می‌سازید و رئیس‌های قدرتمند را شکست می‌دهید تا داستان شکوه خود را بنویسید. Valheim همچنین از حالت چند نفره آنلاین پشتیبانی می کند که در آن می توانید با دوستان خود بازی کنید تا کارها آسان تر شود.

 

Assassin’s Creed Valhalla

Assassin's Creed Valhalla

توسعه دهنده: Ubisoft Montreal
ناشر: یوبی سافت
تاریخ انتشار: ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: کامپیوتر ، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One، Xbox Series X/S، Stadia

 

Valhalla آخرین بازی اضافه شده به فرنچایز Assassin’s Creed و قطعا یکی از بهترین بازی های سبک وایکینگ است. این بازی یک سبک جهان باز بزرگ ، تعدادی از تمدن های وایکینگ ها و گیم پلی اکشن را ارائه می دهد.

 

درست مانند دیگر بازی‌های Assassin’s Creed، این بازی نیز حول محور مبارزه و انجام ماموریت‌های خطرناک و ماموریت‌های جانبی می‌چرخد. شما به عنوان یک جنگجوی وایکینگ بازی خواهید کرد و می توانید بین یک شخصیت مرد و یک شخصیت زن یکی را انتخاب کنید. همانطور که در بازی به جلو می روید، مناظر وسیع و زیبا را کاوش می کنید، سرزمین های جدید را فتح می کنید، اسرار مختلف را کشف می کنید، و افراد را در طول راه می کشید.

 

صداگذاری در این بازی شگفت انگیز است. شما هرگز از گوش دادن به صحبت های این شخصیت ها در کات سین های طولانی خسته نخواهید شد. اگر عاشق بازی در حالت های کمپین هستید، این بازی شما را ناامید نخواهد کرد. سوار شدن بر اسب، پیمودن مسافت‌های طولانی، پنهان شدن از پشت دشمنان، بیرون بردن بی‌صدا، پریدن از صخره‌ها. گیم پلی منحصر به فردی را ارائه می دهد و در عین حال حال و هوای بازی های معمولی Assassin’s Creed را نیز حفظ می کند.

 

Northgard

بازی Northgard

سازنده: Shiro Games
ناشر: Shiro Unlimited
تاریخ انتشار: ۷ مارس ۲۰۱۸
پلتفرم: Microsoft Windows، Xbox One، PlayStation 4، Xbox One، Nintendo Switch، اندروید، iOS

 

Northgard یک بازی حماسی RTS است که با عناصر تمدن وایکینگ ترکیب شده است. دارای گرافیک مستقل رنگارنگ و بازی سریع است که شما را در طول جلسه بازی خود سرگرم می کند.

 

این مفهوم بسیار شبیه به بازی‌های Age of Empires است ، جایی که شما باید ساختمان‌های مختلف بسازید و ارتش خود را رشد دهید تا سایر قبیله‌ها را در نقشه نابود کنید. با این حال، برخلاف Age of Empires، این بازی در مورد وایکینگ ها  است. به معنای واقعی کلمه، هر شخصیت در این بازی متعلق به یک قبیله وایکینگ است.

 

حالت کمپین شگفت انگیز است، با اکشن و ماجراجویی در طول بازی شما را دنبال می کند. این بازی همچنین دارای یک حالت چند نفره است که در آن شما قادر خواهید بود در یک محیط خشن و غیرقابل بخشش با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازید. اگر از طرفداران واقعی وایکینگ ها هستید، قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

 

The Elder Scrolls V: Skyrim

بازی وایکینگ

سازنده: Bethesda Game Studios
ناشر: Bethesda Softworks
تاریخ انتشار: ۱۱ نوامبر ۲۰۱۱
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S

 

در مورد Skyrim چه می توانم بگویم؟ هر وقت این بازی را بازی می کنم احساس عالی و طراوت می کنم. دارای ماجراجویی، صحنه های اکشن، اژدها و هیولا، یک دنیای باز بزرگ برای کاوش، و هزاران کاراکتر توسعه و سفارشی سازی برای بازی کردن  است. برای یک بازیکن Skyrim، همیشه کاری برای انجام دادن وجود دارد.

 

شما به عنوان یک Dragonborn بازی خواهید کرد و برای کشف اسرار Skyrim و تصمیم گیری در مورد سرنوشت آن ، تلاش خواهید کرد . بازی تا حد زیادی تحت تاثیر تمدن های وایکینگ ها قرار گرفته است، جایی که تجهیزات، فرهنگ ها و شخصیت های وایکینگ ها را پیدا می کنید.

 

کارهایی که می توانید در Skyrim انجام دهید بی پایان هستند. می‌توانید ساعت‌ها ماموریت‌های کمپین بازی کنید یا دنیای باز بزرگ آن را کشف کنید. شما می توانید با NPC ها صحبت کنید، ماموریت های آنها را بپذیرید و همچنین با آنها وارد نبرد شوید. این بازی امکانات بسیار زیادی را ارائه می دهد.

 

سلاح های موجود در این بازی نقش مهمی در مبارزه دارند. نه تنها می توان آنها را آورد و ساخت، بلکه می توانید آنها را به طور تصادفی در حین کاوش یا شکست دادن هیولاها پیدا کنید. هر چه سلاح قوی‌تری داشته باشید، می‌توانید با هیولاهای قوی‌تری مبارزه کنید. همچنین دارای عناصر RPG کلاسیک است که با بالا رفتن سطح، توانایی‌های مختلفی را باز می‌کنید.

 

For Honor

For Honor

توسعه دهنده: Ubisoft Montreal
ناشر: یوبی سافت
تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه ۲۰۱۷
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

 

For Honor یک بازی اکشن با تنظیمات و شخصیت های قرون وسطایی است. این یک بازی اکشن، چالش برانگیز و جذاب است. این بازی دارای پنج مورد از قدرتمندترین و تأثیرگذارترین گروه های مردم در تاریخ بشر است. شما می توانید به عنوان هر یک از آنها بازی کنید و با گروه های دیگر به نبردهای شرورانه بپردازید تا پیروز شوید.

 

علاوه بر این، شما همچنین می توانید یکی از سه کلاس را برای شخصیت خود انتخاب کنید که هر شخصیت دارای توانایی های منحصر به فرد متفاوتی است. این بازی حالت های مختلفی را برای بازی ارائه می دهد که هر کدام دارای اهداف متفاوتی هستند. شما می توانید در مقابل حریفان هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان بازی کنید و حرکات مختلف کلاس خاص را برای از بین بردن دشمنان خود انجام دهید.

بیشتر بخوانید  گزارشی از آمار پخش استریم بازی‌ها در بستر مایکت

 

مبارزه عمدتاً بر روی فاصله نزدیک متمرکز است، جایی که بازیکنان از سلاح‌های غوغا کلاسیک (که برای هر کلاس و شخصیت منحصر به فرد است) برای از بین بردن حریفان استفاده می‌کنند. با این حال، اگر می خواهید در هر یک از این نبردها پیروز شوید، به یک برنامه و استراتژی قوی نیز نیاز خواهید داشت.

 

پادشاهان صلیبی ۳ – Crusader Kings III

پادشاهان صلیبی 3

توسعه دهنده: Paradox Development Studio
ناشر: Paradox Interactive
تاریخ انتشار: ۱ سپتامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: Microsoft Windows، macOS، Linux، Xbox Series X/S، PlayStation 5

 

Crusader Kings واقعاً بر تمدن وایکینگ ها متمرکز نیست. برخی حتی ممکن است آن را یک جزو بهترین بازی های وایکینگی ها در نظر نگیرند. با این حال، به شما این امکان را می دهد که به عنوان وایکینگ ها بازی کنید و حاوی برخی از ویژگی های وایکینگ ها است.

 

بازی چیز مهمی نیست سکانس های اکشن دیوانه کننده یا داستانی حماسی برای پشتیبانی از آن ندارد. در عوض، تمام آزادی را به بازیکنان می دهد و شما می توانید این بازی را دقیقاً همانطور که دوست دارید انجام دهید. هدف اصلی این است که تا زمانی که می توانید خط خونی خود را ادامه دهید.

 

شما اساساً باید یک سلسله را انتخاب کنید و در حالی که به نسل خونی خود ادامه می دهید، جهان را تسخیر کنید. بازی نیاز به تفکر سیاسی و تاکتیکی زیادی دارد، زیرا در ادامه بازی با انواع مشکلات روبرو خواهید شد. من نمی خواهم چیزی از داستان این بازی را لو بدهم، اما فقط بدانید که در این بازی باید تصمیمات سخت و فداکاری های زیادی بگیرید.

 

Expeditions: Viking

بازی وایکینگ ها

توسعه دهنده: Logic Artists
ناشر: THQ Nordic
تاریخ انتشار: ۲۷ آوریل ۲۰۱۷
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز

 

افراد قبیله خود را جمع آوری کنید و برای فتح سرزمین های جدید برای گسترش قلمرو خود آماده شوید. Expeditions: Viking شجاعت و رهبری شما را به عنوان رئیس جدید یک قبیله وایکینگ آزمایش می کند. وظیفه شما این است که مردم خود را به سوی افتخار هدایت کنید و نامی برای خود به دست آورید تا مردم شما را تا سالهای آینده به یاد داشته باشند.

 

این بازی دارای عناصر RPG کلاسیک است که به شما امکان می دهد سرزمین ها را کشف کنید و دشمنان را شکست دهید تا قدرت و قلمرو خود را افزایش دهید. هر نبردی در این بازی مهم است و انتخابی که انجام می‌دهید بعداً روی گیم‌پلی شما تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

 

بازی هم به تاکتیک ها و هم استراتژی های خوب نیاز دارد. شما می توانید با رهبران سرزمینی که به تازگی کنترل آن را به دست گرفته اید، دوست شوید، اگر احساس می کنید به شما خیانت می کنند، آنها را اعدام کنید، یا می توانید آنها را به طور کلی از کشور تبعید کنید. در این بازی شما به تنهایی تمام انتخاب ها را برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت دیگران انجام می دهید.

 

Bad North

Bad North

توسعه دهنده: Plausible Concept
ناشر: Raw Fury
تاریخ انتشار: ۲۰ آگوست ۲۰۱۸
پلتفرم: Microsoft Windows، Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One، iOS، اندروید

 

این بازی در مقایسه با بقیه بازی های این لیست کمی متفاوت است. به جای بازی به عنوان یک وایکینگ یا کنترل گروهی از وایکینگ ها، باید در یکی از پادشاهی خود در برابر وایکینگ ها دفاع کنید.

 

در این بازی شما در موقعیت پادشاه قرار می گیرید و از مردم خود در برابر خشم ارتش وایکینگ هایی که مدام به پادشاهی شما حمله می کنند محافظت می کنید. این مستلزم آن است که برای نجات شهروندان خود  استراتژی ها و فداکاری هایی انجام دهید.

 

Bad North به شما این امکان را می‌دهد تا وحشت‌های مواجهه با این قبیله‌های بی‌رحم را تجربه کنید. آنها دائماً به شما حمله می کنند، سربازان شما را می کشند و خانه های شما را می سوزانند. این وظیفه شماست که به عنوان یک حاکم، بهترین برنامه را برای تضمین بقای شهروندان خود ارائه دهید.

 

می توانید نیروهای خود را در مناطقی که فکر می کنید مورد حمله قرار می گیرید مستقر کنید، ساختمان های دفاعی برای حمله به مهاجمان بسازید، یا جزایر جدیدی برای جابجایی پیدا کنید. اما هر کاری که انجام دهید، پایانی برای این تهاجمات وجود ندارد، و باید بارها و بارها در برابر آنها دفاع کنید.

 

jotun

بازی jotun

سازنده: Thunder Lotus Games
ناشر: Thunder Lotus Games
تاریخ انتشار: ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵
پلتفرم: Microsoft Windows، OS X، Linux، PlayStation 4، Wii U، Xbox One، Nintendo Switch، Stadia

 

اگر شما هم مثل من عاشق بازی‌های مستقل هستید ، Jotun با هنرهای زیبای دست‌کش و داستان‌گویی‌اش باعث می‌شود از آن‌ها بیشتر قدردانی کنید. این یک بازی است که من هرگز از انجام آن خسته نمی شوم. هنر زیبا، داستان عالی، طرح و گیم پلی جذاب. همه چیزهایی که در بازی های ویدیویی دوست دارم را دارد.

 

جوتون داستان یک زن جنگجوی وایکینگ را دنبال می کند که به مرگ ناگوار مرده است. به همین دلیل او نمی تواند وارد والهالا شود و در آرامش باشد. با این حال، فرصتی دوباره به او داده می شود که در آن می تواند خود را بازخرید کند و حق خود را برای ورود به والهالا به دست آورد.

 

Jotun شما را در محیطی عجیب قرار می دهد که توسط هیولاها و موجودات افسانه ای نورس احاطه شده است. در آنجا باید جوتون را پیدا کنید و خدایان را تحت تاثیر قرار دهید تا ارزش خود را ثابت کنید. هر Jotun دارای رون هایی است که برای احضار یک رئیس باید آنها را کشف کنید. شکست دادن این باس ها، مناطق بیشتری را برای کاوش باز می کند تا زمانی که هر Jotun را در بازی پیدا کنید و کاوش کنید.

 

Tribes of Midgard

Tribes of Midgard

سازنده: Norsfell Games
ناشر: Gearbox Publishing
تاریخ انتشار: ۲۷ جولای ۲۰۲۱
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵

 

Tribes of Midgard یکی از  بهترین بازی های وایکینگی است که من بازی کرده ام. این یک بازی اکشن/ماجراجویی سریع، هیجان انگیز و چالش برانگیز است که در هرج و مرج اساطیر نورس قرار می گیرد. ساعت‌ها و ساعت‌ها محتوا را در اختیار شما قرار می‌دهد که در آن با شکست دادن انبوهی از هیولاها که سعی در از بین بردن دانه Yggdrasil و ایجاد Ragnarok دارند، سطح خود را بالا می‌برید.

 

هنر و شیوه های بی نظیری برای داستان گویی دارد. این یکی از آن بازی های RPG است که نیاز به سنگ زنی زیادی دارد. این بازی یک چرخه روز/شب دارد که در آن مناطق مختلف بازی را در روز کاوش خواهید کرد و در شب از پایگاه خود در برابر هیولاها دفاع خواهید کرد. جهان در این بازی به صورت رویه ای ایجاد می شود، بنابراین هر بار که وارد این بازی می شوید، مناطق جدیدی پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  امکان تجربه Ghost of Tsushima بدون حساب PSN

 

با هر روزی که از راگناروک جان سالم به در می‌برید، قوی‌تر می‌شوید و همچنین دشمن نیز قوی‌تر می‌شود. این بازی همه چیز در مورد بقا و ارتقاء است تا بتوانید از دانه Yggdrasil دفاع کنید و از پایان جهان جلوگیری کنید.

 

Ancestors Legacy

بازی Ancestors Legacy

توسعه دهنده: Destructive Creations
ناشر: ۱C Company
تاریخ انتشار: ۲۲ می ۲۰۱۸
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ

 

Ancestors Legacy یک بازی استراتژیک بلادرنگ است که چیزهای زیادی برای ارائه به همه عاشقان RTS دارد . شما می توانید به عنوان قبیله های مختلفی از مردم بازی کنید که مدام در تلاش برای نابودی یکدیگر هستند.

 

مفهوم کلی بازی مانند تمام بازی های RTS است. شما باید انواع مختلفی از ساختمان ها را بسازید، منابع خود را مدیریت کنید، نیروهای خود را آموزش دهید و در تلاش برای نابود کردن پایگاه های دشمن در اطراف نقشه باشید.

 

دارای گزینه های تک نفره و چند نفره است. هر حالتی که برای بازی انتخاب می کنید، می توانید منتظر اعمال وحشیانه باشید. شما همچنین باید بر اساس نحوه پیشرفت بازی استراتژی و برنامه ریزی کنید.

 

The Banner Saga

The Banner Saga

توسعه دهنده: Stoic Studio
ناشر: Versus Evil
تاریخ انتشار: ۱۴ ژانویه ۲۰۱۴
پلتفرم: اندروید، iOS، لینوکس، مایکروسافت ویندوز، OS X، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ

 

The Banner Saga یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی حماسی است که با گیم پلی جذاب خود شما را در تمام طول شب بیدار نگه می دارد. در ظاهر، ممکن است شبیه یکی دیگر از آن بازی‌های RPG باشد که در آن سرزمین‌ها را کاوش می‌کنید و با ارتقاء خود قوی‌تر می‌شوید، اما با فرو رفتن بیشتر در بازی، به زودی به هیجان و شدت واقعی آن پی خواهید برد.

 

در مراحل مختلف بازی، شما را مجبور به تصمیم گیری سخت می کند که تعیین کننده چگونگی پیشرفت داستان شما خواهد بود. این تصمیمات نه تنها بر شما بلکه بر دنبال کنندگان شما که در سفر شما را دنبال می کنند نیز تأثیر می گذارد. با پیشرفت بیشتر در بازی، باید چندین نبرد را در مبارزات هیجان انگیز بجنگید. این نبردها به شما این امکان را می دهد که لذت پیروزی و همچنین ناامیدی از شکست را تجربه کنید.

 

زمانی که منابع کافی در اختیار داشتید می توانید قهرمانان خود را ارتقا دهید. با این حال، برای خرید تجهیزاتی که نیروهای شما را حفظ می کند، به همان منابع نیاز است. و هنگامی که منابع شما تمام شود، نیروهای شما شروع به مردن خواهند کرد. بنابراین مدیریت منابع خود نیز بخشی از بازی است.

 

Hellblade: Senua’s Sacrifice

توسعه دهنده: Ninja Theory
ناشر: Ninja Theory
تاریخ انتشار: ۸ آگوست ۲۰۱۷
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری X/S

 

Hellblade یک بازی اکشن/ماجراجویی است که حول اساطیر نورس و فرهنگ آن متمرکز شده است. داستان زنی به نام سنوا را دنبال می کند که در تلاش برای بازیابی روح معشوقش است.

 

این بازی نسبتاً کوتاه است، اما محتوا و گرافیک شگفت انگیزی برای ارائه دارد . شما در محیط‌های عجیب و غریب سفر خواهید کرد، معماهای مختلف را حل می‌کنید، با موجودات می‌جنگید و اسرار مختلفی را کشف می‌کنید، همه در حالی که با یک وضعیت روان پریشی دست و پنجه نرم می‌کنید.

 

هوا تاریک است، و باید دائماً با صداهایی در سر خود بجنگید که به شما می گویند در اطراف شما و داستان شما چه می گذرد. ترسناک است اما در عین حال بسیار جذاب است.

 

اگر می‌خواهید درباره اسطوره‌های نورس بیشتر بدانید و بدانید Hellblade قطعا ارزشش را دارد.

 

A Total War Saga: Thrones of Britannia

بازی وایکینگ

توسعه دهنده: Creative Assembly
ناشر: سگا
تاریخ انتشار: ۳ می ۲۰۱۸
پلتفرم: مایکروسافت ویندوز، macOS، لینوکس

 

این یک بازی استراتژیک دیگر است که شما را در میان جنگ بین جناح های مختلف قرار می دهد که برای کنترل جهان می جنگند. گرافیک و زیبایی شناسی کلی در این بازی شگفت انگیز است. این داستان در یک دوره تاریخی در جهان اتفاق می افتد که آن را وحشیانه تر می کند.

 

در این بازی جناح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. هر یک از این جناح ها سرزمین های مختلف بریتانیا را کنترل می کنند. هدف شما تسخیر همه این سرزمین ها و حکومت بر آنها به عنوان یک نوع واقعی است. برای انجام این کار، می توانید از انواع تاکتیک هایی که مناسب می دانید استفاده کنید.

 

شما می توانید علیه آنها اعلام جنگ کنید و آنها را به زور تحت فرمان خود درآورید. یا می توانید با آنها پیمان ببندید و آنها را متحد خود کنید. اما هر راهی را که انتخاب کنید، خونریزی های زیادی رخ خواهد داد و سربازان زیادی خواهند مرد. شما تعدادی از واحدهای نظامی را که منتظر فرمان شما هستند کنترل خواهید کرد و هر کسی که با اهداف شما مخالفت کند را نابود خواهید کرد.

 

The Frostrune

بهترین بازی وایکینگ

توسعه دهنده: Grimnir AS
ناشر: Snow Cannon Games, Inc.
تاریخ انتشار: ۱ فوریه ۲۰۱۷
پلتفرم: ویندوز ، OS X، اندروید ، iOS

 

The Frostrune یک بازی نقطه و کلیک است که بسیار از اساطیر نورس الهام گرفته شده است. در این بازی، شما در نقش یک دختر ۱۳ ساله بازی خواهید کرد که پس از غرق شدن کشتی، به نوعی به جزیره‌ای خالی از سکنه رسیده است.

 

در آنجا یک سکونتگاه متروکه را خواهید دید که رمز و راز زیادی دارد. هدف شما این است که بدانید دقیقاً چه اتفاقی در جزیره افتاده است و رازهایی را که باعث فرار مردم آن از جزیره شده است را کشف کنید.

 

با جستجوی سرنخ ها و پاسخ ها، قسمت های مختلف جزیره را کاوش خواهید کرد. در طول مسیر با معماهای مختلفی روبرو می شوید که می توانید با حل آنها اسرار را کم کم کشف کنید. این پازل ها به خوبی طراحی شده اند و با پیشرفت بیشتر در بازی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهند.

 

این بازی همچنین دارای آیتم های مختلفی است که به شما امکان می دهد در صورت تجهیز، دنیا را متفاوت ببینید. اگر به بازی‌های مستقل با زیبایی‌شناسی و طراحی‌های صوتی جذاب علاقه دارید، این بازی قطعا ارزشش را دارد.

 

 

این لیستی از بهترین بازی های  وایکینگ برای اندروید ، کامپیوتر ، آیفون ، پلی استیشن و ایکس بود که همین حالا می توانید لذت تجربه آن ها را کسب کنید.

اخبار مرتبط