بهترین بازی های موبایلی که می توانید در یک روز تمام کنید

اشتراک گذاری

۸ تا از بهترین بازی های موبایلی خیلی باحال که میتونید در یک روز تمومشون کنید  … 😲😲😲

بهترین بازی های موبایلی در یک روز

وقتی چند ساعت از روزتان خالی می ماند، بازی های موبایلی راهی عالی برای پرکردن آن ها هستند. اما بسیاری از عناوین، ده‌ها یا حتی صدها ساعت از وقت شما را می‌خواهند تا از آنها لذت کامل ببرید، بنابراین بیایید به عناوینی که بیشتر به زمان شما احترام می‌گذارند توجه کنیم.

 

ما اکثراً انتخاب بازی‌های خود را در اینجا به عناوینی که کمتر یا حدود دو ساعت طول می‌کشد محدود کردیم. بهترین بازی های موبایلی که در یک روز می توانید تمام کنید.

 

۱. iSlash Heroes (اندروید / آیفون)

iSlash Heroes

بازی iSlash Heroes در سبک بازی های آرکید می باشد و فوق العاده سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد. هدف شما این است که قطعات تخته را تا زمانی که متر به نوار قرمز برسد برش دهید. ترفند این است که مراقب ستاره های نینجا باشید زیرا اگر به یکی از آنها ضربه بزنید، باید دوباره بازی را شروع کنید. هرچه قطعات بیشتری را بردارید، فضای کمتری برای حرکت ستاره ها وجود دارد.

 

این بازی با حجم نسبتا پایین و گرافیک مناسب ؛ در ۲۰۰ مرحله هیجان انگیز ارائه می شود که می توانید آن را در یک روز تمام کنید.

 

 

۲. Fishing Break (اندروید / آیفون)

بهترین بازی های موبایلی در یک روز

Fishing Break یک چالش معمولی، رنگارنگ و سرگرم کننده است. شما وارد قایق خود می شوید و با صید ماهی و ایجاد یک مجموعه به دنیاهای آبی مختلف سفر می کنید.  برای ماهی هایی که می فروشید سکه به دست آورید و مکان های ماهیگیری بهتری را باز خواهید کرد.

بیشتر بخوانید  گزارش: بازی جدید Red Faction برای مدتی در دست توسعه قرار داشت

 

 

۳. Doodle Jump (اندروید / آیفون)

Doodle Jump

Doodle Jump سال‌هاست که در گوشی‌های هوشمند وجود داشته است، اما مانند همیشه اعتیاد آور است. هدف این است که یک موجود کوچک در حال پریدن را کنترل کنید، گوشی خود را کج کنید تا از دشمنان دوری کنید و قدرت‌هایی مانند جت‌پک جمع‌آوری کنید و ببینید چقدر می‌توانید به اوج برسید. سطوح مضمون مختلف زیادی برای بازی، ماموریت‌ها برای تکمیل، و امتیازات جهانی برای بدست آوردن در بازی وجود دارد.

 

 

۴. Polyforge (اندروید / آیفون)

بهترین بازی های موبایلی در یک روز

تعداد زیادی برنامه بازی پازل آرامش بخش برای آیفون وجود دارد و Polyforge گزینه عالی دیگری است. همانطور که کریستال می چرخد، برای ضربه زدن به هر طرف آن با رنگ ضربه بزنید. اما مراقب باشید، زیرا اگر دو بار به یک طرف ضربه بزنید، باید دوباره شروع کنید. هر ضربه صحیح یک آهنگ موسیقی خوب ایجاد می کند، اما یک ضربه نادرست یک نت بدون کلید به شما می دهد.

 

 

۵. Angry Birds Blast (اندروید / آیفون)

بهترین بازی های موبایلی کوتاه

برای سرگرم شدن با Angry Birds Blast لازم نیست که طرفدار پرندگان خشمگین باشید. در این بازی ، شما بادکنک‌های همرنگ مجاور را جداسازی می کنید تا پرندگان را آزاد کنید. هر یک از ۲۵۰ سطح دارای یک هدف هستند و در صورت گیر افتادن می توانید از بوست ها و پاور آپ ها استفاده کنید. برای ایجاد بمب و تفنگ لیزری برای منفجر کردن بالن ها، مسابقات بزرگ درست کنید. استراتژیک باشید، زیرا حرکات محدودی دارید. به علاوه، حتماً چالش‌های روزانه را برای دریافت پاداش‌های مفید بازی کنید.

بیشتر بخوانید  بازی Marvel’s Wolverine احتمالا دارای حالت کوآپ است

 

 

۶. Subway Surfers (اندروید / آیفون)

بازی معروف Subway Surfers

در این ماجراجویی شاداب و بی پایان، جت پک خود را می بندید، روی هاوربرد خود می پرید و در حین مانور دادن در اطراف موانع، سکه جمع می کنید.  بازی Subway Surfers پردانلودترین بازی اندرویدی دنیا می باشد . این بازی محبوب و دوست داشتنی از بهترین بازی های موبایلی می باشد که تایم خاصی ندارد و محدودیتی در بازی با آن ندارید.

 

 

۷. Bowling Crew (اندروید / آیفون)

بهترین بازی های موبایلی در یک روز

این یک بازی بولینگ سریع و دیوانه وار است که به راحتی می توان آن را انتخاب کرد و بازی کرد، اما همچنین دارای منحنی یادگیری مناسبی است تا بتوانید در طول زمان بر آن مسلط شوید. Bowling Crew همچنین به شما این امکان را می دهد که در مقابل سایر بازیکنان به صورت زنده بازی کنید. ر مسابقه بیش از ۳ دقیقه طول نمی کشد. منتظر نمانید؛ در هر زمان و هر مکان به صورت آنلاین بازی کنید.

 

 

۸. Two Dots (اندروید / آیفون)

بازی های سرگرم کننده

Two Dots بازی پازلی سرگرم کننده برای گوشی های موبایل می باشد. در این بازی شما باید نقطه ها را بهم متصل کنید.  دارای بیش از ۱۰۰۰ سطح، Two Dots به شما اجازه می دهد نقاط رنگی را برای برنده شدن جمع آوری کنید.  شما تعداد محدودی حرکت دارید، می‌توانید از تقویت‌ها و افزایش قدرت استفاده کنید.

 

 

این لیستی از بهترین بازی های موبایلی برای اندروید و آیفون بود که می توانید  در یک روز آن ها را تمام کنید. امیدواریم ساعات خوشی را در اوقات بیکاری خود با این بازی ها سپری کنید.

اخبار مرتبط