بهترین بازی های دخترانه اندروید (جدید)

اشتراک گذاری

بهترین بازی های جدید دخترانه

تجربه نشان داده که دخترها اهمیت کمتری نسبت به پسران به بازی های رایانه ای می دهند، ولی در برخی مواقع بازی هایی ساخته می شوند که احساسات دختران را به دلیل سبکی که در حین بازی اجرا می شود به خود جلب می نمایند. در ادامه به معرفی بهترین بازی های دخترانه  جدید  در سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت .

 

بازی هایی که شاید برای دخترها جذاب تر و هیجان برانگیزتر باشد تا پسران، بازی های معرفی شده در ادامه این لیست مخصوص خانوم ها ساخته شده اند و امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

 

 

+۱۰ تا از بهترین بازی های دخترانه جدید اندروید

بازی‌های زیادی وجود دارد که برای دختران مناسب است، از آشپزی، خرید، باغبانی، آرایش، آواز خواندن و دیگر کارهای روزمره زنانه. بنابراین این بار ما  بهترین بازی های دخترانه جدید اندروید  را که برای بازی سرگرم کننده هستند، خلاصه کرده ایم. حتی برخی از بازی هایی که در زیر ارائه می دهیم هنوز برای دوستانی که تلفن همراه با رم ۱ گیگابایتی دارند، قابل اجرا است .

 

۱. موج سواران مترو

بازی دخترونه موبایل

موج سواران مترو یک بازی مسابقه ای است که با  در یک ساختمان خاص شروع می شود. با این حال، شرکت کننده باید تا آنجا که ممکن است از بازرس و سگش فرار کند. برای پریدن، غلتیدن یا به پهلو رفتن از قطارهای روبرو باید با سرعت بالا در مترو عبور کنید. گرافیک بازی بسیار رنگارنگ و سرگرم کننده است. شخصیت‌های دوستانه  و جذاب  بازی را شگفت‌انگیزتر می‌کنند.

 

 

۲. Fruit Ninja

بازی جالب دخترانه

Fruit Ninja یک بازی اکشن اعتیاد آور است که در آن شرکت کننده باید میوه هایی را که به هوا پرتاب می شوند را  برش دهد. هر چه میوه های بیشتری بتوانید برش دهید، بیشتر در بازی پیشرفت می کنید و قدرت ها و تیغه های جدیدی به دست می آورید. بازی های کوچکی برای آزمایش دامنه شما و بردن جوایز در چالش های روزانه وجود دارد. برای افزایش لذت، مسابقات آنلاین برای رقابت با سایر نینجاها و آزمایش هوش شما وجود دارد. این برنامه همچنین دارای خریدهای درون برنامه ای برای شمشیر و سایر موارد است.

 

 

۳. بازی دخترانه باربی Barbie Dreamhouse Adventures

 Barbie Dreamhouse Adventures

در این بازی دخترانه اندرویدی شما باید خانه رویایی باربی خود را ایجاد کنید. می توانید هر اتاق را به یک مدل زیبا طراحی کنید و مجموعه ای از فعالیت های سرگرم کننده را انجام دهید. با تصاویر پس زمینه دکوراسیون هر اتاق را به طور دلخواه طراحی کنید و سبک منحصر به فرد خود را ایجاد و با دوستان باربی خود دیدار کنید. همچنین شما باید به باربی کمک کنید تا بهترین غذاها را بپزد و لباس ها و ورزش موردنظر خود را با باربی انجام دهید.

بیشتر بخوانید  تریلر زمان عرضه ریمیک Paper Mario؛ آغاز دردسرهای ماریو

 

 

۴. بازی دخترانه آرایشگری DRESS UP STAR

 DRESS UP STAR

شما در بازی DRESS UP STAR باید لباس های موردعلاقه خود را طراحی کنید و چهره باربی خود را آرایش کنید. شما می توانید رنگ پوست، رنگ چشم، رژ لب و خط چشم و سبک موهای خود را در یک چالش آرایش در گوشی و تبلت اندرویدی خود تجربه کنید. سپس به طراحی اتاق های مورد علاقه خود با بهترین مبلمان و دکوراسیون یک منزل رویایی ایجاد کنید.

 

  • بازی را با جستجو در گوگل نصب کنید

 

۵. بازی طراحی لاک ناخن

بازی طراحی لاک ناخن

بازی Nail Salon یکی از بازی های دخترانه آرایشگری اندروید می باشد که شما را به یک چالش از آرایش ناخن ها دعوت می نماید. شما باید با خلاقیت خود در این بازی با استفاده از طرح هایی مثل کریسمس ، سنگ ها ، الماس ها و … بهترین ناخن ها را برای مشتریان خود طراحی کنید.

 

 

۶. بازی محبوب دخترانه Avakin Life

 Avakin Life

بازی زندگی آوکین در حالت سه بعدی و با کیفیت بالایی یک بازی محبوب و سرگرم کننده دخترانه می باشد. در این بازی شما از میان ده شخصیت محبوب دوست داشتنی باید یکی را انتخاب کنید و زندگی با او را تجربه کنید. می توانید برای خود لباس بخرید، یک خانه شیک را تزیین کنید و در جشن ها و مهمانی ها شرکت کرده و مدل مو، رنگ چشم مورد علاقه خود را با علایق شخصی ایجاد کنید.

 

یک زندگی واقعی در فضای مجازی رو تجربه می کنید . نه تنها با ایرانی ها بلکه با سراسر افراد در کره خاکی می توانید چت کنید که یعنی علاوه بر سرگرمی می توانید زبان خودرا هم تقویت کنید .

 

 

۷. LINE Play

معرفی بازی دخترانه LINE Play

بازی LINE Play یکی بازی زیبا در سبک بازی های دخترانه اندرویدی می باشد که یک اتاق در اختیار شما قرار می دهد و شما باید طبق سلیقه خود آن را تزیین کنید. برای دکوراسیون اتاق می توانید از عروسک ها، کلاه ها و … استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که این بازی مخصوص کودکان بوده و برای دختران بزرگسال جذابیت زیادی ندارد.

 

 

۸. Garden Mania 

بازی Garden Mania

یکی از بازی هایی که می تواند مورد علاقه دختران قرار بگیرد بازی Garden Mania 2 می باشد. شما در این بازی ۱۰۰ مرحله چالش برانگیز را در پیش دارید و باید با نشان کردن میوه های هم شکل مراحل را رد کنید. این بازی دارای گرافیک بالایی می باشد و همراه با موزیک های پشت زمینه شما را تا ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  تأیید انتشار بازی Somerville برای پلی استیشن

 

 

۹. Strawberry Sweet Shop

بازی Strawberry Sweet Shop

Strawberry Sweet Shop یکی از بازی های دخترانه اندروید می باشد که شما با یک کاراکتر دوست داشتنی در این بازی آشنا خواهید شد و باید مهارت های خود در آشپزی را به چالش بکشانید. شما باید انواع شیرینی ها و دسرها را درست کنید و برای تهیه مواد غذایی از دستیار خود کمک بگیرید و سرانجام دسرهای رنگارنگ و غذاهای خوشمره را برای مهمانان خود تدارک ببنید.

 

 

۱۰. Fashion Designer

بازی طراح مد

بازی Fashion Designer به شما یک فرصت عالی برای طراحی لباس های خود می دهد تا استعداد شما را در لباس و مد با کاربران دیگر جهان به چالش بکشانید. شما در این بازی با انواع تاپ و دامن ها باید با ترکیب های مختلف یک لباس رویایی را ایجاد کنید و از موادها و الگوها و لوازم جانبی لباس شاهزاده را بسازید.

 

  • بازی را با جستجو در گوگل دانلود کنید

 

۱۱. Cut the rope 2

بهترین بازی دخترانه جدید

Cut the rope 2 یک بازی فیزیک بر اساس Om Nom، هیولای کوچکی است که به خوردن غذاهای خوشمزه معتاد است. با این حال، خوراکی ها خارج از دسترس Om Nom هستند و شما باید رشته ها را قطع کنید تا آب نبات ها آزاد شوند. یک گیم پلی خلاقانه که شما را وادار می کند با جاذبه رقابت کنید تا اطمینان حاصل کنید که وقتی طناب آویزان شده را می برید، آب نبات ها به دهان مضطرب om nom می افتند. بازی دارای چندین سطح با چالش های متفاوت و شگفت انگیز است.

 

 

۱۲. بازی دخترانه ایرانی ، آشپز شو

بهترین بازی های دخترانه ایرانی

بازی دخترانه ایرانی آشپزشو ، شما را به یک چالش آشپزی دعوت می کند. و شما باید با مدیریت یک رستوران ایرانی ، غذاهای خوشمزه را برای مشتریان درست کنید. داستان بازی سرگرم کننده است و گرافیک بازی جذاب می باشد. اگر علاقه مند به آشپزی هستید ، این بازی را از دست ندهید.

 

 

انجام بازی سرگرم کننده است، اما کارهای دیگری مانند مطالعه و همچنین کمک به والدین را فراموش نکنید. تجربه نشان داده است که دختران خیلی اوقات بازی نمی‌کنند. اگرچه بازی کردن یکی از مواردی است که سرگرم کننده است، امیدواریم لیست ما شامل بهترین بازی های دخترانه جدید برای گوشی های هوشمند برای شما مفید قرار گرفته شده باشد.

اخبار مرتبط