بندای نامکو پنج بازی در دست ساخت خود را لغو کرد

اشتراک گذاری

شرکت بندای نامکو تأیید کرد که توسعه چند پروژه را پس از برنامه‌ریزی برای تغییر ساختار کنار گذاشته است.

یکی از مدیرهای شرکت بندای نامکو در جلسه مالی اخیر تأیید کرد که بخش تولید ساخت پنج پروژه در حال توسعه را به‌دنبال برنامه‌ریزی برای تغییر ساختار لغو شده است. این مدیر توضیح داد که بندای نامکو پس از مواجهه با ضرر در سال مالی ۲۰۲۴ تصمیم گرفته است که سیاست خود برای ارزیابی و تأیید پروژه‌های آینده را متحول کند.

مدیر بندای نامکو در ادامه توضیح داد: «ما تصمیم گرفته‌ایم تا اقدام‌های در حال انجام و قوانین داخلی خود در مورد ارزیابی محصولات در حال تولید را تغییر دهیم. علاوه‌براین توسعه حداقل پنج پروژه را متوقف می‌کنیم که این کار زیان‌آور خواهد بود. ما ساختار بخش توسعه بازی‌ها را از نیمه دوم سال مالی قبل تغییر دادیم و معیارهای سخت‌گیرانه‌تری برای ادامه توسعه بازی‌ها، تعداد پروژه‌های در دست ساخت و ثبت هزینه‌های تولید تعیین کردیم. ما درکنار کاهش تعداد پروژه‌ها تلاش می‌کنیم تا مجموعه بازی‌های خود را براساس دسته‌بندی‌هایی ارتقا دهیم که می‌تواند برای محصولات ما در دسته‌های مختلف ازجمله بازی‌هایی با تٔثیر استراتژیک در بازار جهانی یا محصولات معمولی‌تر استفاده شود.»

شرکت Bandai Namco هیچ جزئیاتی از پنج بازی لغو‌شده اعلام نکرده است. این ناشر در جلسه مالی اخیر خود کاهش ۸.۹ درصدی فروش سالانه و افت ۹۶.۵ درصدی درآمد خود را تأیید کرد. با‌این‌حال بندای نامکو از عرضه بازی مبارزه‌ای Tekken 8 رضایت دارد و انتشار این بازی برای آن‌ها موفقیت‌های زیادی را به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید  زمان انتشار بازی Gears of War: E-Day لو رفت

اخبار مرتبط