بزرگ‌ترین تیم سی دی پراجکت روی بازی ویچر ۴ کار می‌کند

داگ کاکل مایل به تکرار نقش گرالت در بازی‌های ویچر است

اشتراک گذاری

استودیو سی‌دی پراجکت به پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 پایان داد تا تمرکز خود را روی توسعه بازی ویچر ۴ معطوف کند.

در اوایل سال جاری استودیو CD Projekt RED اعلام کرد که بخش اعظم پشتیبانی پس از عرضه Cyberpunk 2077 به پایان رسیده است و این بازی احتمالا تنها میزبان به‌روزرسانی‌های کوچکی خواهد شد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو سی‌دی پراجکت رد کاملا به پشتیبانی از سایبرپانک ۲۰۷۷ خاتمه داده است.

سی‌دی پراجکت در کنفرانس مالی سه‌ماهه اخیر خود نموداری را به اشتراک گذاشت که تعداد توسعه‌دهندگان هر یک از پروژه‌های در دست تولید این استودیو را به نمایش درمی‌آورد. همان‌طور که این نمودار نشان می‌دهد، هیچ‌یک از توسعه‌دهندگان استودیو CD Projekt از تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۳۰ آوریل) روی سایبرپانک ۲۰۷۷ کار نمی‌کنند. در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) هنوز تعداد ۱۷ توسعه‌دهنده مشغول کار روی این بازی اکشن نقش‌آفرینی بودند.

در آن‌سو تعداد توسعه‌دهندگان دنباله Cyberpunk 2077 با اسم رمز Project Orion کمی افزایش یافته است. در تاریخ ۱۰ اسفند تنها ۴۷ توسعه‌دهنده روی این پروژه کار می‌کردند که تا ۱۱ اردیبهشت به ۵۶ نفر رسیده است. سایبرپانک ۲ که در ماه اکتبر ۲۰۲۳ در مرحله «طراحی مفهومی» بود، توسط شعبه آمریکای شمالی سی‌دی پراجکت توسعه می‌یابد.

بزرگ‌ترین تیم سی‌دی پراجکت روی بازی ویچر ۴ با اسم رمز Project Polaris کار می‌کند. یک تیم متشکل از ۴۰۳ توسعه‌دهنده تا تاریخ ۱۰ اسفند مشغول به کار روی این بازی بودند که این تعداد تا ۱۱ اردیبهشت به ۴۰۷ نفر افزایش یافته است. سازنده The Witcher 4 می‌گوید که این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ وارد مرحله اصلی تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید  نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 زودتر از انتظار عرضه می‌شود

اخبار مرتبط