برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر که باید امتحان کنید

اشتراک گذاری

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

همانطور که همه ما می دانیم ، بازی یک روش عالی برای سرگرم شدن و هیجان است. با این حال ، بسیاری از بازی ها برای رایانه شخصی شما وجود دارد تا شما را کاملا مهیج نمایند . بنابراین ، لیست +۲۰ بازی برتر گرافیکی کامپیوتر را در سال ۲۰۲۰ شروع کرده ایم که دوست دارید آن ها را بازی کنید.

 

آیا تا به حال از دوستان خود سوال کرده اید بهترین بازی برای رایانه شخصی شما تاکنون کدام بوده است؟  بازی های زیادی برای رایانه شخصی شما وجود دارد اما خیلی از موارد سرگرم کننده نیستند. بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم لیستی از بازیهایی را تهیه کنیم که دوست دارید بارها و بارها روی رایانه خود بازی کنید بیشتر آنها بازی های سطح بالایی هستند که برای اجرای آنها به کارت گرافیک خوبی احتیاج دارید.

 

بهترین بازی های گرافیکی High-end برای کامپیوتر

بهترین بازی های گرافیکی  ۲۰۱۹ شما دوست دارید در رایانه شخصی خود بازی کنید (بازی های رایانه ای با کیفیت بالا)

۱. بازی گرافیکی Battlefield 1 برای کامپیوتر

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

خوب ، اگر دوست دارید بازی های تیراندازی اول شخص را روی رایانه خود انجام دهید ، این بازی را دوست خواهید داشت. این بازی توسط EA Dice ساخته شده و توسط Electronic Arts منتشر شده است. خوب ، عاشقان Battlefield با احساس افتخار از دانستن اینکه این بازی پانزدهمین قسمت از سری Battlefield است.

۲. بازی ترسناک و مجبوب گرافیکی Resident Evil 7 نسخه کامپیوتر

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

سری Resident Evil یکی از بهترین بازی های ترسناک بقا است که می توانید تا کنون بازی کرده اید. Resident Evil 7: Biohazard جدیدترین اثر اضافه شده به این سریال است. خوب ، این ۲۴مین ورودی در franchise Resident Evil است. در Resident Evil 7 ، بازیکن اصلی برای زنده ماندن باید پازل را حل کند و دشمنان را بکشد.

۳. اکشن و ماجراجویی به سبک بازی Dishonored 2

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

اگر شما دوست دارید بازی های ویدئویی مخفیانه را انجام دهید ، هیچ انتخاب بهتری نسبت به Dishonored 2 پیدا نخواهید کرد. این یک بازی ویدئویی مخفیکاری اکشن-ماجراجویی است که توسط Arkane Studios تهیه و توسط Bethesda Softworks منتشر شده است. این بازیکن باید در شهر کارناکا کاوش کند. بازیکن می تواند از بین دو شخصیت Emily Kaldwin یا Corvo Attano یکی را انتخاب کند.

۴. بازی گرافیکی ماشین Forza Horizon 3 برای کامپیوتر

بازی گرافیکی ماشین Forza Horizon 3 برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک بازی مسابقه ای High-End هستید ، Forza Horizon بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این یک بازی مسابقه ای دنیای آزاد است که توسط Microsoft Studios منتشر شده است. خوب ، بازی سال گذشته منتشر شد. این بازی دارای ۳۵۰ اتومبیل منحصر به فرد است. با این حال ، اتومیبل های اضافی قابل بارگیری است.

۵- Tom Clancy’s The Division

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر که باید امتحان کنید

این یک بازی تیرانداز شخص سوم است که توسط یوبی سافت تهیه و منتشر شده است. این بازی برای Microsoft Windows ، Playstation 4 و Xbox One در دسترس است. این بازی گیم پلی کاملاً جالبی دارد و به دلیل داشتن چنین گرافیکی بالا ، باعث تعریق رایانه شخصی شما خواهد شد!

۶. Grand Theft Auto V

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Grand Theft Auto V یک بازی ویدیویی اکشن-ماجراجویی در جهان باز است که توسط Rockstar North منتشر شده و توسط Rockstar Games انتشار داده شده است. این بازی از دو دیدگاه شخص اول یا شخص سوم انجام می شود و دنیای آن با پای پیاده یا با وسیله نقلیه هدایت می شود. بازیکنان سه قهرمان اصلی را در طول تک نفره مدیریت می کنند و بین مأموریت های خارج از خانه و بین آنها جابجا می شوند. داستان روی سکانس های heist متمرکز شده است و مأموریت های مختلف شامل تیراندازی و گیم پلی رانندگی است.

۷. Dark Souls III

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Dark Souls III یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط FromSoftware ساخته شده و توسط Bandai Namco Entertainment برای پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز انتشار داده شده است. بازیکنان برای مبارزه با دشمنان با انواع سلاح ها از جمله کمان ها ، مواد منفجره ای مانند بمب های آتش ، greatswords و شمشیرهای مجهز به تجهیزات مجهز شده اند و سپرهایی که می توانند برای خنثی کردن حمله دشمنان و دفاع از بازیکن در معرض آسیب قرار بگیرند ، تجهیز شده اند.

 

۸. The Elder Scrolls V

برترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

The Elder Scrolls V: Skyrim یک بازی ویدیویی با نقش آفرینی در جهان آزاد است که توسط Bethesda Game Studios ساخته شده و توسط Bethesda Softworks نشر شده است. این پنجمین فصل از مجموعه The Elder Scrolls است. داستان اصلی Skyrim حول شخصیت بازیکن و تلاش آنها برای شکست دادن Alduin the World-Eater ، یک اژدها که پیش بینی می شود جهان را نابود کند ، می چرخد. این بازی دویست سال پس از اتفاقات Oblivion تنظیم شده و در استان داستانی Skyrim برگزار می شود. در طول بازی ، بازیکن quests را کامل می کند و شخصیت را با بهبود مهارت ها پرورش می دهد.

بیشتر بخوانید  بسته الحاقی God of War Ragnarok جدا از بازی اصلی خواهد بود

۹. Witcher 3: Wild Hunt

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی ویدیویی با نقش آفرینی در جهان آزاد است که توسط CD Projekt RED تولید شده است. در این بازی یک شکارچی گرگ معروف به یک witcher است که در یک سفر طولانی از طریق پادشاهی های شمالی حرکت می کند. در این بازی ، بازیکنان با استفاده از شمشیر و جادو در حالی که با شخصیت های غیر پخش کننده ارتباط برقرار می کنند و در جستجوی سمت های جانبی و ماموریت های اصلی برای پیشبرد داستان هستند ، با تهدیدات بسیاری در جهان می جنگند.

۱۰. Farcry 4

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Far Cry 4 یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص اکشن-ماجراجویی دنیای آزاد است که توسط Ubisoft ساخته و منتشر شده است. این بازی در Kyrat ، یک کشور خیالی هیمالیایی برگزار می شود که معمولاً از کوه ها و جنگل های پر آب و هوا ، سیستم های آب عظیم و دهکده ها تشکیل شده است. داستان اصلی متعلق به Ajay Ghale است ، در حال رشد و گسترش کیراتی آمریکایی ، در حالی که او درگیر جنگ داخلی با ارتش سلطنتی کرات ، تحت سلطه پادشاه استبدادی پاگان مین و جنبش انقلابی به نام مسیر طلایی است.

۱۱. Battlefield 4

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Battlefield 4 یک بازی ویدیویی تیرانداز اول شخص است که توسط توسعه دهنده بازی های ویدئویی سوئدی EA Digital Illusions CE (DICE) تولید و توسط Electronic Arts منتشر شده است. Battlefield 4 با استقبال مثبت روبرو شد. این بازی به دلیل حالت چند نفره ، گیم پلی و گرافیک مورد تحسین قرار گرفت ، اما همچنین به دلیل عملکرد کمپین تک نفره کوتاه و کم عمق آن و همچنین به دلیل اشکالات مختلف آن مورد انتقاد قرار گرفت. گرچه این یک موفقیت پولی بود ، و فروش بیش از ۲۵ میلیون نسخه را همراه داشت.

 

۱۲. بازی محبوب و دوست داشتنی Need for Speed

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Need for Speed: Most Wanted یک بازی مسابقه ای جهانی بدون محدودیت است که توسط Criterion Games ساخته شده و توسط Electronic Arts در ۴ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شده است. نياز به سرعت ؛ بيشتر تحت تعقيب در جو جهاني باز قرار گرفته است.

۱۳. بازی ویدئویی وحشتناک Dying Light برای کامپیوتر

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

بازی Dying Light یک بازی ویدئویی وحشتناک برای بقای اکشن و ماجراجویی در دنیای آزاد است که توسط توسعه دهنده بازی های ویدیویی لهستانی Techland ساخته شده و توسط Warner Bros منتشر شده است. این بازی حول محور عامل منفور به نام Kyle Crane می چرخد ​​که برای نفوذ به منطقه قرنطینه در یک شهری به نام حران در تلاش است. این شهر یک شهر آلوده به دشمن است و یک چرخه پویا روز و شب را برجسته می کند. چرخه روز – شب بازی را به طرز چشمگیری تغییر می دهد ، زیرا دشمنان برای مقابله با او در هنگام شب رقابتی تر و چالش برانگیز تر می شوند.

۱۴. بازی گرافیکی تیراندازی کامپیوتر Watch Dogs

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Watch Dogs یک بازی ویدیویی تیرانداز سوم شخص اکشن-ماجراجویی است که توسط Ubisoft Montreal ساخته و توسط Ubisoft نشر داده شده است. این بازی از منظر شخص ثالث انجام می شود و دنیای آن به صورت پیاده یا با وسیله نقلیه هدایت می شود. بازیکنان دستور می دهند ، Aiden Pearce ، یک هکر کلاه خاکستری بسیار باتجربه است که قادر به ورود به سیستم “ctOS” است ، یک سیستم عامل متمرکز که در شهر های شیکاگو موجود است و پس از خاموشی در شمال شرقی سال ۲۰۰۳  توسط یک هکر ایجاد شده است.

۱۵. Quantum Break

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Quantum Break یک بازی ویدئویی با سبک اکشن علمی-تخیلی با شخص ثالث است که توسط Remedy Entertainment ساخته شده و توسط Microsoft Studios اعلام شده است. روایت بازی از جایی شروع می‌شود که پائول سرین یکی از شخصیت‌های بازی، دوست صمیمی و قابل اعتماد خود به نام جک جویس را برای به نمایش درآوردن جدیدترین اختراع خود به دانشگاه دعوت می‌کند. پائول با همکاری برادر جک یعنی ویلیام با بازی دامینیک مانهن توانسته ماشین زمان را اختراع کند و قصد دارد تا برای اولین بار این موضوع را برای جک فاش کند. اما این ماجرا خوب پیش نمی‌رود و حادثه‌ای غیرمنتظره همه چیز را به سمت و سویی اشتباه می‌برد. “ویکی پدیا

بیشتر بخوانید  تداوم فروش فوق‌العاده استیم دک

۱۶. بازی گرافیکی اتومبیلرانی  Dirt: Showdown برای کامپیوتر

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

خوب ، اگر عاشق بازی های اتومبیلرانی هستید ، این بازی باید بازی مناسبی را برای شما باشد. این بازی دارای یک هیجان به سبک دربی است که حتی بیشتر از یک مانیتور ۴K دلگیر است. این یکی از بهترین بازی های مسابقه ای است که می توانید برای بررسی قدرت رایانه خود بازی کنید.

۱۷. Call Of Duty: Advanced Warfare

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

داستان بازی در سال ۲۰۵۴ میلادی، کشورهای توسعه یافته از جمله ایالات متحده، از حمله به تأسیسات خود در سرتاسر جهان رنج می‌برند. بازیکن در نقش یکی از سربازان بزرگترین نیروهای نظامی جهان به مبارزه خواهد پرداخت. نام این نیرو Atlas می‌باشد. این بازی با هدف از بین بردن تمام حافظه بافت های گل آلود که پیشینیان ترسناک زشت خود یعنی Ghosts را به ستوه آورده اند می باشد. این بازی دارای تصاویری تیز ، داستانی عالی و سلاح های بسیار تفصیلی است.

۱۸- Metro: Last Light Redux

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

خوب ، در مقایسه با نسخه قبلی بازی ، از یک گرافیک tweaked بهره می برد. این بازی دارای چندین تصویر جذاب در اطراف با وضوح شماره گیری شده تا ۴K است. بنابراین ، اگر به دنبال بازی تیراندازی هستید ، Metro: Last Light Redux بهترین موردی است که در رایانه خود باید امتحان نمایید.

۱۹- PlayerUnknown’s Battlegrounds

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

این یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید در جستجوی بازی های چشمگیر داشته باشید. این بازی توسط شرکت PUBG تهیه و منتشر شده است. در این بازی ، تا صد بازیکن در یک جزیره چتربازی می کنند و اسلحه و تجهیزات را برای کشتن دیگران در حالی که اجتناب از کشته شدن خود می کنند ، در دست دارند.

۲۰. بازی فانتزی گرافیکی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای کامپیوتر

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Hellblade: Senua’s Sacrifice یک بازی اکشن و ماجراجویی فانتزی تاریک است که توسط Ninja Theory ساخته و منتشر شده است. Hellblade: Senua’s Sacrifice ، یک جنگجوی پیکره است که باید با شکست دادن موجودات دنیوی و مواجهه با چالش های خود ، راهی هلهایم شود تا روح عاشق مرده خود را از الهه هلا نجات دهد.

۲۱- Doom

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Doom – که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تیراندازی اول شخص است. در سال ۲۰۱۶ ، این بازی باز گشت ، که فقط Doom نامیده می شود. گیم پلی بازی Doom 2016 بسیار شبیه به نسخه قدیمی است ، اما گرافیک ها از نظر قابل توجهی بهتر هستند. گرافیک بازی بسیار عالی است و یکی از بهترین بازی های FPS است که امروز می توانید بازی کنید.

۲۲- Overwatch

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Overwatch در واقع یک بازی عالی برای بازی است. این بازی در بین گیمرها بسیار پرطرفدار بود و یک بازی تیراندازی مبتنی بر تیم برای PC ، Playstation 4 و Xbox One است. بازی ترکیبی کامل از سبک هنر کارتونی با حرکت سیال و نبرد است. بنابراین ، این یکی دیگر از بهترین بازی های High-End Graphics است که دوست دارید در سال ۲۰۲۰ بازی کنید.

۲۳- Dark Souls 3

بهترین و سنگین ترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

Dark Souls 3 که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد ، امروز نیز پخش می شود. این بازی در زمان ابتدایی خود بازی های زیبایی را ایجاد کرده بود و یکی از چالش برانگیزترین بازی هایی است که امروز می توانید بازی کنید. تصاویری از Dark Souls 3 لذت بخش است و حتی کوچکترین جزئیات بازی را تحسین خواهید کرد. بنابراین ، Dark Soul 3 بهترین بازی رایانه ای است که می توانید در سال ۲۰۲۰ بازی کنید.

۲۴. بازی گرافیکی کامپیوتر Deus Ex: Mankind Divided

بازی گرافیکی کامپیوتر Deus Ex: Mankind Divided

خوب ، Deus Ex: Mankind Divided یک بازی شلوغ است که در آن شما باید برای تسلط خود واقعاً مراقب باشید. این بازی رفلکس های شما و همچنین قابلیت های رایانه شخصی شما را آزمایش می کند. شکی نیست که برای اجرای Deus Ex: Mankind  شما به یک سخت افزار گران قیمت نیاز دارید. Deus Ex: Mankind Divided یک بازی اکشن و ماجراجویی است که موظف است تجربه ای باورنکردنی را برای شما رقم بزند. این بازی دارای برخی فن آوری های آینده نگر است که قبلاً دیده نشده بود.

 

 

بنابراین ، در بالا لیست بهترین بازی های رایانه ای شخصی ذکر شده است ، آیا چیزی را از دست داده ایم؟ اگر بله! می توانید در مورد نام بازی اظهار نظر کنید که بیان نشده است. بازیهای مورد علاقه خود را از کادر نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

اخبار مرتبط