بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 را رایگان تجربه کنید

اینفینیتی وارد استودیو جدیدی در تگزاس تأسیس کرد

اشتراک گذاری

تجربه رایگان برخی از محتوای بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در هفته جاری برای بازیکن‌ها فراهم شده است.

اکتیویژن در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که بازیکن‌ها می‌توانند بخشی از محتوای چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 3 را به‌صورت آزمایشی و رایگان تجربه کنند. بازیکن‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر می‌توانند بدون پرداخت هزینه در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۷ آذر (۱۴ تا ۱۸ دسامبر) به محتوای موردنظر دسترسی داشته باشند.

این محتوای رایگان شامل دسترسی به تعدادی از نقشه‌های بازسازی‌شده و نقشه کاملا جدید فصل اول با نام Meat است که در یک کشتارگاه در بندر اوکلند کالیفرنیا واقع است. علاوه‌براین شش نقشه Terminal ،Rust ،Highrise ،Shipment ،Afghan و Meat در رقابت‌های 6v6 و سه نقشه Popov Power ،Orlov Military Base و Levin Resort در حالت Ground War درکنار حالت‌هایی نظیر زامبی، Domination ،Kill Confirmed و War در دسترس خواهند بود.

فصل اول بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هفته گذشته شروع شد و مجموعه‌ای از محتویات تازه را برای حالت‌های زامبی، چندنفره و وارزون به ارمغان آورد. این فصل شامل سه نقشه جدید 6v6 و بازگشت حالت‌های Gunfight ،All or Nothing ،Infected و Headquarters است. همچنین یک فصل داستانی جدید به نام Dark Aether Rifts برای حالت زامبی و نقشه جدید Urzikstan برای وارزون از دیگر محتوای این فصل بودند.

بیشتر بخوانید  نسخه‌ی PC بازی MGS V: Ground Zeroes بر روی نرخ 60 فریم قفل شده است

اخبار مرتبط