بتای بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft منتشر شد

اشتراک گذاری

شرکت بلیزارد با پخش تریلر جدیدی از آغاز بتای بسته الحاقی The War Within بازی World of Warcraft خبر داد.

مدتی قبل شرکت بلیزارد از محتوای داستانی Worldsoul Saga بازی World of Warcraft رونمایی کرد که شامل سه بسته الحاقی می‌شود. نخستین بسته الحاقی The War Within نام دارد که در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه بتای این بسته الحاقی دردسترس گیمرها قرار گرفته است. بلیزارد از بازیکن‌ها به‌ویژه پیش‌خریدکننده‌های نسخه Epic دعوت می‌کند تا در این بتا شرکت کنند و نظرات خود را بیان کنند.

کسانی که در طول برگزاری بتا به‌سراغ خریداری نسخه Epic یا ارتقا به این نسخه بروند، بلافاصله به بتا دسترسی پیدا می‌کنند. این نسخه امکان تجربه تمام ویژگی‌های تازه ازجمله سیستم‌های جدید، درخت مهارت قهرمان، بخش داستانی، تمام مناطق، سیاه‌چاله‌ها، Warbandها، Delveها و نژاد جدیدی تحت عنوان Earthen را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. علاوه‌براین شرکت بلیزارد تریلر جدیدی را برای نمایش محتوای نسخه بتای The War Within پخش کرد.

https://www.youtube.com/watch?v=5M9AmT3kbQ4

تماشای ویدیو در یوتیوب

محتوای داستانی Worldsoul Saga شامل دو بسته الحاقی دیگر با نام‌های The Last Titan و Midnight می‌شود، اما هنوز معلوم نیست که چه زمانی باید منتظر تجربه آن‌ها باشیم. در بسته الحاقی میدنایت به منطقه Quel’Thalas باز خواهیم گشت تا باری دیگر با یک هجوم Void مقابله کنیم. بسته آخرین تایتان نیز گیمرها را به نسخه جدیدی از قاره Northend می‌برد؛ قاره‌ای که به‌عنوان بخشی از بسته الحاقی Wrath of the Lich King معرفی شد.

بیشتر بخوانید  ویدیوی جدید The Rogue Prince of Persia با محوریت داستان و سفر در زمان منتشر شد

اخبار مرتبط