بازی XDefiant میزبان حالت جذاب و محبوبی خواهد شد

اشتراک گذاری

ظاهرا در فصل اول XDefiant شاهد افزوده شدن حالت Capture the Flag به این بازی خواهیم بود.

طبق گزارش‌ها، شاید در سیزن اول بازی XDefiant حالت Capture the Flag به این اثر اضافه شود. کاربر Rogue TX در شبکه اجتماعی ایکس اطلاعات داده‌کاوی شده را منتشر کرد که طی آن مشخص شد حالت جدیدی به این بازی شوتر در سیزن اول اضافه خواهد شد. البته درحال‌حاضر این پست حذف شده است.

حالت موردنظر Capture the Flag است که تاکنون در آثاری مثل مجموعه Call of Duty، هیلو اینفینیت، Team Fortress 2 و اورواچ حاضر بوده است. البته هنوز این اطلاعات قطعی نیست و شاید در برنامه‌های نهایی یوبیسافت تغییراتی ایجاد شود؛ اما چون این پست به‌خاطر مسائل کپی‌رایت حذف شده است، شاید واقعا صحت داشته باشد.

اکثر بازیکنان باسابقه مولتی‌پلیر با Capture the Flag آشنایی دارند. در این حالت بازیکنان باید پرچم تیم مقابل را گرفته و به مقر خود بازگردانند تا امتیاز دریافت کنند. آن تیمی که در انتهای مسابقه یا راند امتیازات بیشتری داشته باشد، برنده خواهد بود.

فعلا بازی XDefiant شامل پنج حالت Occupy، زون کنترل، Domination، اسکورت و Hotshot است. افزوده شدن Capture the Flag به‌عنوان حالت ششم تنوع بیشتری به این شوتر خواهد بخشید.

XDefiant اثری اول شخص، رایگان، چندنفره و شوتر است که با استقبال کاربران رو‌به‌رو شده است. این بازی کمی بیش‌از دو هفته پیش عرضه شد و تاکنون ۸ میلیون بازیکن جذب کرده است. اخیرا پچ بازی Y1S0.2 مشکلات بخش ارتباط با دیگران و دیگر مسائل ریز را حل کرد.

بیشتر بخوانید  بازی Metro 4 در دست ساخت است

اخبار مرتبط