بازی Transformers: Galactic Trials با انتشار تریلری معرفی شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

شرکت‌های اوت‌رایت گیمز و هاسبرو با انتشار یک تریلر جذاب از بازی Transformers: Galactic Trials رونمایی کردند.

ساعاتی پیش و طی یک اتفاق غافلگیرکننده از بازی Transformers: Galactic Trials رونمایی شد؛ اثری در ژانر اکشن‌ماجراجویی و ریسینگ که توسط استودیوی 3DClouds توسعه می‌یابد و براساس مجموعه تبدیل شوندگان ساخته می‌شود. این بازی ترکیبی شدید از مسابقه‌های آرکید و نبرد ربات‌ها را به طرفداران ارائه خواهد داد.

بازی Transformers: Galactic Trials در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۰ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

در توضیحات بازی چنین آمده است: «پس از اینکه نمسیس پرایم شرور قطعاتی به‌نام Prime Relics را می‌دزدد، اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها باید برای بازپس‌گیری این قطعات و کنترل قدرت باورنکردنی آن‌ها وارد یک ماجراجویی پرخروش شوند.»

طرفداران می‌توانند به‌عنوان اتوبات‌ها و دسپتیکان‌های نمادین از جمله مگاترون، آپتیموس پرایم و بامبل‌بی بازی کنند و در پیست‌های مسابقه برای جمع‌آوری قطعات و شکست دادن حریفان مسابقه دهند. گیم‌پلی بازی شامل مسابقات سنتی در فرم خودرو و مبارزات پویا به شکل ربات است.

با پیشرفت در بازی و جمع‌آوری قطعات، گیمرها می‌توانند مهارت‌های خود را ارتقا دهند و اسکین‌های جدیدی را برای شخصیت‌ها باز کنند. استفانی مالهام، مدیرعامل اوت‌رایت گیمز می‌گوید: «مایه خوشحالی بود که به همکاری خود با هاسبرو ادامه دادیم و به دنیای Transformers بازگشتیم. باتوجه‌به چهلمین سالگرد این آی‌پی نمادین در سال ۲۰۲۴، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین بازی ریسینگ را در تاریخ این مجموعه منتشر می‌کنیم.»

بیشتر بخوانید  عرضه بازی‌های استودیو 11Bit روی سرویس ایکس باکس گیم پس

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران گیم طور درباره بازی Transformers: Galactic Trials چیست؟ لطفاْ برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

فصل اول بازی XDefiant معرفی شد

یوبیسافت با انتشار چند تریلر از فصل اول بازی XDefiant رونمایی کرد و جزئیات آن را با طرفداران به اشتراک گذاشت. فصل اول XDefiant در