بازی Stellar Blade دارای حالت‌های گرافیکی مختلف است

اشتراک گذاری

کارگردان فنی بازی Stellar Blade حضور سه حالت گرافیکی را در این اثر تایید کرد.

ازآنجایی‌که امسال آثار زیادی از طرف سونی منتشر نخواهد شد، بازی Stellar Blade اهمیت بالایی برای این شرکت خواهد داشت. این بازی نقش‌آفرینی اکشن ماجراجویی تاکنون نمایش‌های جذابی به‌خصوص در مراسم اخیر State of Play داشته است. حالا اطلاعاتی از حالت‌های گرافیکی بازی منتشر شده است.

دونگ-گی لی، کارگردان فنی Stellar Blade و استودیو Shift Up درمصاحبه با وبسایت آلمانی Play3 وجود سه حالت گرافیکی را تایید کرد. این حالت‌ها شامل حالت عملکرد است که برای یک گیم‌پلی بسیار روان نرخ فریم ۶۰ را ارائه خواهد داد، حالت رزولوشن که در آن می‌توان به‌صورت 4K از بازی لذت برد و حالت متعادل که تعادلی بین دو حالت قبلی است.

احتمالا حالت متعادل رزولوشنی پویا و نرخ‌فریمی با هدف ۶۰ فریم‌برثانیه ارائه خواهد داد، اما باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. لی همچنین تایید کرد این بازی از بازخورد لمسی و تریگرهای تطبیقی بهره خواهد برد که تریگر تطبیقی در حالت شوتر سوم‌شخص کاربرد خواهد داشت. همچنین از تاچ‌پد این دسته هم استفاده شده است؛ هرچند کاربرد آن هنوز معلوم نیست.

بازی Stellar Blade روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این بازی قیمتی هفتاد دلاری دارد و رده‌بندی سنی آن توسط ESRB به‌خاطر وجود خشونت، خون و لحظات وسوسه‌انگیز معادل بزرگسال مثبت ۱۷ است.

بیشتر بخوانید  استریم زومجی از بازی Stellar Blade

اخبار مرتبط