بازی Starfield: Shattered Space به Fallout 4: Far Harbor شباهت دارد

اشتراک گذاری

بسته الحاقی Shattered Space بازی Starfield قرار است از نظر وسعت و محتوا به Fallout 4: Far Harbor شبیه باشد.

در چند ماه اخیر بازی Starfield چند به‌روزرسانی رایگان بزرگ دریافت کرده است. درحالی‌که به‌طور واضح آپدیت‌های بیشتری هم در راه هستند، این بازی قرار است اولین بسته الحاقی پولی خود با نام Shattered Space را هم در اواخر سال ۲۰۲۴ دریافت کند. تریلر جدیدی که اوایل این ماه در رویداد ایکس باکس نمایش داده شد، اولین نگاه ما به این بسته الحاقی را به ارمغان آورد. این تریلر نشان داد که بازیکنان در این بسته الحاقی به شهر Dazra در سیاره مرموزی که خانه مخفی خاندان Va’ruun است، سفر خواهند کرد.

تاد هاوارد، کارگردان بازی در مصاحبه اخیر خود با MrMattyPlays، جزئیات مختصر بیشتری در مورد این بسته الحاقی ارائه کرده است. او در این مصاحبه فاش کرد که بخش اعظم بسته الحاقی Shattered Space در یک سیاره کاملا جدید جریان خواهد داشت که کاملا توسط خود سازندگان ساخته شده است. این طراحی دست‌ساز به این معنی است که بازیکنان می‌توانند انتظار سطح کیفی‌ای را داشته باشند که استودیوی بتسدا به‌خاطر آن در بازی‌های نقش‌آفرینی‌اش شناخته شده است.

این موضوع در تضاد با بازی اصلی Starfield قرار می‌گیرد که بیشتر سیارات آن به‌صورت کامپیوتری ساخته شده بودند. هاوارد در این مصاحبه گفت: «بخش اعظم این بسته الحاقی، زمانی‌که به شهر و سیاره برسید، در آن‌جا جریان خواهد داشت. این موضوع به ما این امکان را می‌دهد تا یک منظره را به همان شکلی که به‌طور سنتی طراحی می‌کردیم، بسازیم و شهر و مأموریت‌ها را در آن بگنجانیم.»

بیشتر بخوانید  زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red لو رفت

این کارگردان در ادامه صحبت‌هایش گفت که بسته‌الحاقی Shattered Space از نظر وسعت و محتوا مشابه بسته‌الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 خواهد بود. او اضافه کرد که چنین وسعتی به شرکت بتسدا این امکان را می‌دهد تا به‌صورت سالانه بسته‌های الحاقی داستانی پولی جدیدی برای بازی Starfield منتشر کند. او در ادامه توضیح داد:

«از نظر محتوا، ما به‌دنبال مشابه کاری هستیم که با Far Harbor در بازی Fallout 4 انجام دادیم. این حجم محتوا با دوره توسعه ما برای ساخت بسته‌های الحاقی داستانی سالانه همخوانی دارد و ما برای این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم. این کار به ما اجازه می‌دهد تا به شیوه‌ای که در بازی‌های قبلی‌مان انجام می‌دادیم، بخش‌هایی از بازی را بسازیم و تجربه‌ای متفاوت ولی همچنان با ماهیت استارفیلد را به بازیکنان ارائه دهیم. در این بسته الحاقی شما می‌توانید دنیای بیگانه جدیدی را کاوش کنید.»

بسته‌الحاقی Far Harbor بازی Fallout 4 قطعا یک بسته الحاقی حجیم بود که بین ۱۰ تا ۲۰ ساعت زمان برای تکمیل نیاز داشت. این موضوع نشان می‌دهد که بتسدا قصد دارد هر سال حجم قابل توجهی از محتوای جدید را به Starfield اضافه کند. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آن‌ها قصد دارند تا چه مدت به عرضه این بسته‌های الحاقی ادامه دهند، خصوصا باتوجه‌به اینکه روند توسعه بازی The Elder Scrolls 6 نیز در حال پیشرفت است.

سفرهای فضایی در بازی Starfield

بازی Starfield درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است و تا به امروز بیش از ۱۴ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده است. طبق شایعات عرضه بسته‌الحاقی Shattered Space برای ماه سپتامبر امسال برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی Clair Obscur: Expedition 33 در مراسم ایکس باکس

اخبار مرتبط