بازی Starfield بیش از ۱۴ میلیون کاربر دارد

والپیپر بازی Starfield

اشتراک گذاری

تاد هاوارد، کارگردان Starfield اعلام کرد که این بازی اکشن نقش‌آفرینی به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

بازی Starfield در زمان عرضه در سال گذشته با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد. با اینکه این بازی به اندازه دیگر آثار نقش‌آفرینی بتسدا مورد استقبال منتقدها قرار نگرفت، بازیکن‌های زیادی را جذب کرده است که با سرعت ثابتی افزایش می‌یابد. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استارفیلد به رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکن دست یافته است.

تاد هاوارد، کارگردان Starfield در گفت‌وگو با یوتیوبری با نام MrMattyPlays اعلام کرد که این بازی تاکنون بیش از ۱۴ میلیون کاربر داشته است. شرکت بتسدا در انتهای سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که تعداد بازیکن‌های این بازی به ۱۳ میلیون رسیده است. تاد هاوارد اعلام کرد که ۱۴ میلیون کاربر استارفیلد به‌طور میانگین بیش از ۴۰ ساعت به تجربه بازی پرداختند.

بازی Starfield در طول ماه‌های گذشته میزبان به‌روزرسانی‌های بزرگی بود که بهبودها و ویژگی‌های جدیدی را به‌همراه آوردند. البته محتوای بیشتری نظیر بسته الحاقی پولی Shattered Space نیز در راه است. شرکت بتسدا در کنفرانس اخیر ایکس باکس با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی به نمایش محتوای داستانی نخستین بسته الحاقی بازی پرداخت. بازی استارفیلد درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.

بیشتر بخوانید  تیک تو همچنان می‌خواهد بزرگ‌ترین آی‌پی‌های خود را برای موبایل منتشر کند

اخبار مرتبط