بازی Splatoon 4 احتمالا در دست ساخت است

بازی Splatoon 4 احتمالا در دست ساخت است

اشتراک گذاری

براساس شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد نینتندو ساخت بازی Splatoon 4 را آغاز کرده است.

اگر از طرفداران قدیمی و سرسخت نینتندو باشید، احتمالا مجموعه اسپلتون، بازی انحصاری شوتر آن را تجربه کرده‌اید؛ اثری که در آن در یک دنیای رنگی به مصاف یکدیگر می‌روید. نینتندو این روزها کم‌کم خود را برای معرفی کنسول نینتندو سوییچ 2 که طبق گزارش‌های فاش‌شده برای عرضه در ماه مارس ۲۰۲۵ هدف‌گذاری شده است، آماده می‌کند.

حالا به‌تازگی یکی از افشاکنندگان برجسته صنعت ویدیوگیم به‌نام میدوری در توییتر خود ادعا کرده است که نینتندو در حال حاضر روی یک بازی معرفی نشده با نام رمز Spiral کار می‌کند. اگرچه تا این لحظه هیچ صحبت رسمی و جزییاتی از این پروژه در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد براساس اطلاعات میدوری، این پروژه به احتمال زیاد نسخه چهارم مجموعه اسپلتون با نام بازی Splatoon 4 است.

حال باتوجه‌به نزدیک شدن نینتندو سوییچ به پایان عمر خود این غول صنعت بازی‌های ویدیویی برای عرضه نسخه‌های بعدی تعدادی از مجموعه‌ای اصلی خود برای کنسول آینده‌اش آماده می‌شود. درکنار ماریو و زلدا، یکی دیگر از مجموعه‌هایی که برای نینتندو و البته طرفداران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است سری بازی شوتر اسپلتون است که در طول یک دهه گذشته به یک مجموعه اصلی برای نینتندو تبدیل شده است.

باتوجه به اینکه حدود دو سال از زمان عرضه بازی Splatoon 3 می‌گذرد، باید منتظر ماند و دید که توسعه پروژه Spiral در حال حاضر در چه مرحله‌ای قرار دارد و آیا باید آن را به‌عنوان بازی زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ 2 دانست یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  بازی Sleight of Hand معرفی شد

اخبار مرتبط