بازی Sons of the Forest به شکل کامل عرضه شد

بازی Sons of the Forest به شکل کامل عرضه شد

اشتراک گذاری

بازی Sons of the Forest همزمان با خارج شدن از حالت دسترسی زودهنگام، محتواها و ویژگی‌های جدیدی را دریافت می‌کند.

استودیو Endnight Games همزمان با عرضه به‌روزرسانی شماره ۱/۰، بازی Sons of the Forest را از حالت دسترسی زودهنگام استیم خارج کرد. این به‌روزرسانی صحنه ابتدایی و انتهایی جدیدی درکنار ۵ سکانس جدید و یک پایان متفاوت را به بازی اضافه کرده است.

به‌روزرسانی شماره ۱/۰ شامل مود Creative و قابلیت رد کردن انیمیشن ساخت (که برای فعال کردن این ویژگی بازیکن باید بخش داستانی بازی را به اتمام رسانده باشد) می‌شود؛ همچنین Proximity Voice Chat به‌همراه فیلترهای متفاوت برای غارها و زیر آب در این محتوا اضافه شده است. این به‌روزرسانی Legsy و Holey (دو نوع جدید از جهش‌یافتگان)، نوع دیگری از Puffy با نام Spotty و امکان دریافت سطح‌های بالاتر زره طلایی Cannibalها را به Sons of the Forest اضافه کرده است.

Golf Cartها اکنون دارای رادیو و GPS هستند و گلایدرها قابلیت تا شدن دارند و بازیکن‌‌ها می‌‌توانند آن‌ را کنار وسایل خود قرار دهند. مسیرهای جدید، کمپ‌های Jianyu، غارهای کوچک و انبارهایی به‌همراه جزئیات ویژه (مانند تونل‌هایی که توسط حفارها ناقص حفر شده‌اند) به جهان بازی اضافه شده‌اند. همچنین گیمرها می‌‌توانند دو قطعه آخر Artifact را پیدا کنند و نسخه نهایی آن‌ را بسازند.

بیشتر بخوانید  چگونه حافظه ps4 را افزایش دهیم ! بدون حذف بازی ها

اخبار مرتبط