بازی Son and Bone، اثر جدید سازندگان کوانتوم ارور معرفی شد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

استودیو تیم‌کیل مدیا، سازنده بازی ترسناک کوانتوم ارور از بازی جدید خود به‌نام Son and Bone رونمایی کرد.

بازی اول‌شخص Quantum Error در سبک وحشت کیهانی از اولین آثاری بود که برای عرضه روی پلی استیشن 5 معرفی شد. بااین‌وجود استودیو تیم‌کیل مدیا نتوانست از پتانسیل این بازی استفاده کافی را ببرد و درنهایت بازی کوانتوم ارور به یکی از بدترین آثار سال ۲۰۲۳ تبدیل شد. حال تیم سازنده از بازی جدید خود به نام Son and Bone رونمایی کرده است. این بازی در سبک تیراندازی اول‌شخص و مبارزه با دایناسورها ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۴ روی پلی استیشن 5 عرضه شود.

استودیو تیم‌کیل مدیا برای معرفی بازی Son and Bone یک تریلر پخش کرد که در آن می‌توانیم انواع دایناسورها ازجمله تی‌رکس، جهش‌یافته‌های نیمه‌انسان-نیمه‌دایناسور و غول‌های سنگی را مشاهده کنیم. داستان بازی از یک مزرعه در پچ‌ورک ایالت مونتانا شروع می‌شود که در آن کلانتر سَم باید تعدادی راهزن را دستگیر کند و یک گروگان را از چنگ آن‌ها نجات دهد. بااین‌حال کلانتر سم براثر یک حادثه به دنیای ماقبل تاریخ منتقل می‌شود و باید برای زنده ماندن و پیدا کردن راه فرار با انواع تهدیدها ازجمله دایناسورها مقابله کند.

کلانتر سم می‌تواند برای مبارزه با دایناسورها از انواع تفنگ‌‌ها بهره ببرد یا با دست خالی دایناسورها را بکشد. برخلاف بازی کوانتوم ارور که رویکردی ترسناک داشت، بازی Son and Bone در گیم‌پلی خود از سری محبوب Serious Sam الهام گرفته است. تیم‌کیل مدیا این بازی را روی آنریل انجین توسعه می‌دهد. باتوجه‌به‌ اینکه تریلر بازی روی کامپیوتر ضبط شده است، احتمالا در آینده این بازی روی پی‌سی عرضه شود.

بیشتر بخوانید  معرفی بازی Assassin’s Creed Nexus VR برای هدست‌های واقعیت مجازی Meta Quest

دانلود از آپارات

اخبار مرتبط