بازی Skate در Summer Game Fest رونمایی می‌شود

اشتراک گذاری

شرکت الکترونیک آرتز از نمایش بازی Skate استودیو Full Circle در رویداد Summer Game Fest خبر داد.

الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که مشغول کار روی ریبوت پرتقاضای مجموعه بازی‌های Skate است. درحال‌حاضر اطلاعات زیادی از این بازی رایگان در دست نیست، اما این وضع به‌زودی تغییر می‌کند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا در رویداد Summer Game Fest به‌طور کامل از این ویدیوگیم رونمایی خواهد شد.

استودیو Full Circle و شرکت EA تأیید کردند که بازی Skate در سامر گیم فست به نمایش گذاشته می‌شود؛ رویدادی که رأس ساعت ۰۰:۳۰ شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد. هنوز معلوم نیست که آیا گیم‌پلی بازی نشان داده می‌شود یا خیر، اما امیدواریم که از زمان عرضه آن رونمایی شود. باتوجه‌به اینکه بازی اسکیت از مدت‌ها پیش در دست توسعه قرار دارد، دور از ذهن نیست که الکترونیک آرتز بخواهد تاریخ انتشار این نسخه را اعلام کند.

بازی Skate یکی از آثاری است که در رویداد Summer Game Fest حضور دارد. در این رویداد دو ساعته جزئیات بیشتری از بازی Metaphor: ReFantazio، بازی Monster Hunter Wilds، بازی Slitterhead و بسته الحاقی Alan Wake 2 ارائه می‌شود و شرکت 2K از بازی جدیدی رونمایی می‌کند که احتمالا Borderlands 4 خواهد بود.


بیشتر بخوانید  بازی Ark 2 اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد

اخبار مرتبط