بازی Shovel Knight: Shovel of Hope DX معرفی شد

بازی Shovel Knight: Shovel of Hope DX معرفی شد

اشتراک گذاری

شرکت Yacht Club Games از انتشار مجدد اولین ماجراجویی Shovel Knight خبر داده است.

ما در طول سال‌ها به تجربه تعدادی از ماجراجویی‌های Shovel Knight پرداخته‌ایم؛ اما به‌زودی این فرصت را خواهیم داشت که اولین بازی این مجموعه را دوباره مرور کنیم. در مراسم اخیر Yacht Club Games Presents، درکنار اعلام اینکه بازی بعدی Shovel Knight در دست ساخت است، سازنده همچنین Shovel Knight: Shovel of Hope DX را معرفی کرد.

همان‌طور که از نامش پیدا است، Shovel of Hope DX یک نسخه بهبودیافته از اولین کمپین Shovel Knight محسوب می‌شود. این بازی با تعدادی بهبود و ویژگی‌های جدید، از جمله ۲۰ شخصیت قابل بازی، بخش چندنفره آنلاین و موارد دیگر ارائه خواهد شد.

یک عملکرد Rewind جدید نیز وجود دارد که در تریلر می‌توانید آن را بررسی کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند از جایگاه‌های مخصوصی برای ذخیره بازی استفاده کنند. فراتر از آن، شما می‌توانید انتظار بیش از ۳۰۰ کد تقلب را داشته باشید که با آن‌ها می‌شود تجربه ماجراجویی و گیم‌پلی را به روش‌های مختلف تغییر داد.

توسعه‌دهنده می‌گوید: «به عبارت ساده، این روش ما برای حفظ عملکرد تاریخی نسخه اول Shovel Knight است و اطمینان حاصل می‌کنیم که این عناصر برای نسل‌های آینده بازیکنان در دسترس خواهند بود. با وجود ویژگی‌های چندنفره جدید و سایر پیشرفت‌هایی که در این بازی لحاظ شده است، امیدواریم محصول نهایی همان چیزی باشد که طرفداران انتظارش را دارند.»

در حال حاضر بازی Shovel Knight: Shovel of Hope DX فقط برای رایانه‌های شخصی معرفی شده است و مشخص نیست که آیا برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر. همچنین تاریخ انتشار بازی هنوز اعلام نشده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید  رونمایی سونی از Project Q؛ کنسول دستی با محوریت استریم

دانلود از آپارات

نظر شما کاربران گیم طور در این‌باره چیست؟

اخبار مرتبط