بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew گلد شد

اشتراک گذاری

استودیو می‌می‌می گیمز به‌تازگی اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew تمام شده است.

استودیو می‌می‌می گیمز درگذشته بازی‌هایی نظیر Shadow Tactics و Desperados 3 را روانه بازار کرد و نشان داده که در توسعه بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی صاحب سبک است. این استودیو مشغول توسعه بازی جدید خود با نام Shadow Gambit: The Cursed Crew بود و حال اخبار جدیدی حول این بازی منتشر شده است.

استودیو می‌می‌می گیمز اعلام کرده مراحل توسعه بازی رسما به اتمام رسیده و Shadow Gambit: The Cursed Crew به اصطلاح گلد شده است. در ادامه قیمت نسخه اصلی و ویژه بازی هم مشخص شده است.

Shadow Gambit: The Cursed Crew به‌تنهایی ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه ساپورتر ادیشن که شامل بازی اصلی، آرت بوک و راهنمای استراتژیک بازی و ساندترک‌ها می‌شود، ۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین در زمان عرضه به مدت زمان محدودی شاهد یک تخفیف ۱۰ درصدی برای Shadow Gambit: The Cursed Crew خواهیم بود. البته نسخه ساپورتر ادیشن فقط برای پی سی عرضه می‌شود.

قیمت‌گذاری بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew در ریجن‌های مختلف

در انتها اشاره کنم که بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew از نظر المان‌های گیم‌پلی ساختاری مشابه‌به ساخته‌های قبلی استودیو می‌می‌می گیمز دارد و در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ اوت) برای کامپیوتر (فروشگاه استیم، GOG و اپیک گیمز)، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟

بیشتر بخوانید  مدت زمان تمام کردن داستان اصلی بازی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

اخبار مرتبط