بازی Saints Row فروش مطلوبی نداشته است

اشتراک گذاری

ریبوت Saints Row احتمالا بدترین عملکرد را در زمینه فروش در مقایسه با سایر نسخه‌های مجموعه داشته است.

بازی Saints Row احتمالا بدترین عملکرد را در زمینه فروش نسبت‌به دیگر نسخه‌های مجموعه داشته است. همان‌طور که یکی از کاربران ایکس (توییتر سابق) با نام Timur222 گزارش داد، پروفایل لینکدین تیرین استیونسون، مدیر بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی سابق استودیو Volition نشان می‌دهد که این ریبوت تنها ۱.۷ میلیون نسخه فروش داشته است.

این اطلاعات از پروفایل لینکدین تیرین استیونسون به‌دست آمده است که از ماه مه ۲۰۲۲ تا زمان تعطیلی استودیو Volition در سال ۲۰۲۳ به‌عنوان مدیر بازاریابی و شبکه‌های اجتماعی برای این توسعه‌دهنده کار می‌کرد. براین‌اساس به‌نظر می‌رسد که عملکرد تجاری ریبوت Saints Row به‌قدری ناامیدکننده بوده است که استودیو سازنده را به تعطیلی کشاند.

با اینکه Saints Row یک ریبوت برای مجموعه به‌حساب می‌آید و دارای مجموعه کاملا جدیدی از کاراکترها در یک محیط تازه و حال‌وهوایی متفاوت در مقایسه با نسخه‌های قبلی است، در ماه نوامبر گزارش شد که استودیو Volition در ابتدا قصد بازگرداندن شخصیت‌های قدیمی مجموعه نظیر شوندی، دکس، آیشا و جانی گات را داشته است.

بیشتر بخوانید  رکوردشکنی فروش بازی Armored Core 6 برای فرام‌سافتور

اخبار مرتبط

کامپیوتر

بازی Spec Ops The Line ریمیک می‌شود؟

به‌نظر می‌رسد که شرکت 2K Games مشغول توسعه نسخه ریمیک بازی Spec Ops The Line است. شرکت 2K Games درحال‌حاضر روی چندین بازی بزرگ کار