بازی Riven برای پلتفرم‌های متاکوئست عرضه خواهد شد

اشتراک گذاری

به‌تازگی استودیو Cyan Worlds اعلام کرده که بازی Riven برای پلتفرم‌های متا کوئست ۲ و متا کوئست ۳ عرضه می‌شود.

بازی Riven برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ عرضه شده بود و تجربه‌ای معمایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد. حال Cyan Worlds اعلام کرده که این بازی در قالب یک تجربه ریمیک شده برای پلتفرم‌های متا کوئست ۲ و متا کوئست ۳ عرضه خواهد شد. البته در گذشته اعلام شده بود که این بازی برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی در حال توسعه است.

هدف سازنده این است که بازیکن دقیقا تجربه‌ای همه‌جانبه و آزادانه‌ای را در Riven کسب کند که مطابق با واقعیت است، مخصوصا روی متا کوئت ۳ که دارای قدرت و رزولوشن بالاتری نسبت به رقبای خود است. ازاین‌رو Riven از مزیت‌های این هدست واقعیت مجازی نهایت استفاده را خواهد برد تا بتواند تجربه‌ای خارق‌العاده را ارائه دهد. البته اشاره کنم که این بازی برای ویندوز (واقعیت مجازی و صفحه تخت) و همچنین مک هم عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی Riven هم می‌توان‌به داستان‌سرایی پیچیده و معماهای چالش برانگیز، محیط‌های همه‌جانبه و گرافیکی خیره کننده، جهانی گسترش یافته برای گشت‌و‌گذار و کشف موارد مختلف و تجربه‌ی گیمینگ بازطراحی شده اشاره کرد. هنوز تاریخ انتشاری برای ریمیک بازی Riven اعلام نشده است، اما در گذشته مشخص شده بود که کاربران و علاقه‌مندان می‌توانند در تابستان سال جاری میلادی منتظر عرضه این بازی باشند.

بیشتر بخوانید  خط زمانی Elden Ring: Shadow of the Erdtree همزمان با داستان اصلی است

اخبار مرتبط