بازی Resident Evil 9 احتمالا دارای قهرمان محبوبی است

بازی Resident Evil 9 احتمالا دارای قهرمان محبوبی است

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد که بازیکن‌ها در تمام طول داستان بازی Resident Evil 9 کنترل لیان اس. کندی را به‌دست خواهند گرفت.

با اینکه کپکام هنوز از Resident Evil 9 رونمایی نکرده است، شایعه‌های زیادی از این بازی به گوش می‌رسند. گفته می‌شود که این بازی از سال ۲۰۱۸ در دست تولید قرار دارد و طولانی‌ترین چرخه توسعه در میان تمام نسخه‌های مجموعه را سپری خواهد کرد. علاوه‌براین ظاهرا این نسخه بیشترین بودجه را در بین بازی‌های رزیدنت ایول خواهد داشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات جدیدی از قهرمان رزیدنت ایول ۹ فاش شده است.

مدتی قبل یکی از افشاگرها در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) ادعا کرد که لیان اس. کندی کاراکتر قابل تجربه بخش مقدمه بازی Resident Evil 9 است و در ادامه وظیفه کنترل کاراکتر دیگری به گیمرها محول می‌شود. بااین‌حال اکنون چندین افشاگر به این موضوع اشاره کردند که لیان قهرمان کل داستان بازی است؛ هرچند هیچ‌یک از این موارد تاکنون تأیید نشده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، قطعا باعث خوشحالی بسیاری از طرفدارها خواهد شد.

داسک گولم اخیرا اعلام کرد که بازی Resident Evil 9 در یک شهر خیالی واقع در جزیره‌ای در جنوب‌شرقی آسیا جریان دارد؛ منطقه‌ای که با الهام از سنگاپور ساخته شده است. ظاهرا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای معرفی این نسخه منتظر بمانند. در گذشته Dusk Golem ادعا کرد که رزیدنت ایول ۹ در آینده نزدیک معرفی می‌شود و در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از این است که کپکام درحال‌حاضر روی پنج بازی رزیدنت ایول کار می‌کند.

بیشتر بخوانید  ثبت سریع‌ترین رکورد فروش بازی‌های نینتندو توسط Zelda: Tears of the Kingdom

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت