بازی Project Awakening لغو نشده است

بازی Project Awakening لغو نشده است

اشتراک گذاری

استودیو Cygames در پاسخ به نگرانی طرفداران، تأکید کرد که توسعه Project Awakening لغو نشده است و روند ساخت آن به‌خوبی پیش می‌رود.

روند توسعه Project Awakening توسط استودیو Cygames، مانند بازی Granblue Fantasy: Relink می‌‌تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد؛ بازی‌ای که در سال ۲۰۲۴ وضعیت فروش خوبی را تجربه می‌کند، اما از Project Awakening اطلاعات زیادی منتشر نشده است. در این راستا استودیو سای‌‌گیمز طی پیامی در شبکه مجازی ایکس تأکید کرد که روند ساخت این بازی لغو نشده است.

استودیو Cygames در این مورد نوشت: «ما سخت در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار دهیم. منتظر اخبار بیشتر در ماه‌های آتی باشید.» این پیام می‌تواند از انتشار تریلر و اطلاعات جدید در رویداد‌های بعدی مانند Summer Game Fest خبر دهد. این بازی که در سال ۲۰۱۶ برای پلی استیشن 4 معرفی شد، یک بازی در سبک نقش‌آفرینی و اکشن واقع در دنیایی فانتزی است. استودیو سای‌گیمز Project Awakening را در موتور بازی‌سازی خود به‌نام Cyllista می‌سازد.

با در نظر داشتن این فاصله زمانی، عرضه نسخه پلی استیشن 5 ای بازی نیز دور از ذهن نیست. آخرین تریلر بازی در سال ۲۰۱۸ جنگجویی را نمایش داد که با ظاهر قرون وسطی خود در حال مبارزه با یک هیولا بود. کشور کره جنوبی در ماه فوریه ۲۰۱۹ Project Awakeing: Arise را رتبه‌بندی سنی کرد، اما پس از انتشار ویدیو دمو از موتور بازی‌سازی این پروژه اطلاعات بیشتری از آن تا به امروز در دسترس عموم قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید  بازی Assassin’s Creed Nexus VR فروش ناامیدکننده‌ای داشت

اخبار مرتبط

اولین تریلر بازی انحصاری ایندیانا جونز در رویداد ایکس باکس پخش شد
اخبار بازی

زمان انتشار بازی ایندیانا جونز و Avowed لو رفت

مایکروسافت احتمالا برای رونمایی از زمان عرضه چندین بازی فرست-پارتی در رویداد Xbox Games Showcase برنامه دارد. مایکروسافت فهرستی غنی از بازی‌های فرست-پارتی را برای