بازی Octopath Traveler 2 به‌زودی به ایکس باکس می‌آید

محمد صادق تواضعی

اشتراک گذاری

کاربران ایکس باکس احتمالا در ماه جاری می‌توانند به تجربه بازی نقش‌آفرینی Octopath Traveler 2 بپردازند.

بازی Octopath Traveler 2 به‌عنوان یکی از بهترین آثار سال ۲۰۲۳ احتمالا به‌زودی دردسترس بازیکن‌های بیشتری قرار خواهد گرفت. سال گذشته شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که این بازی نقش‌آفرینی را در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌کند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا زمان زیادی تا عرضه نسخه ایکس باکس این بازی باقی نمانده است.

همان‌طور که eXtas1s، اینسایدر سرشناس ایکس باکس ادعا کرد، بازی Octopath Traveler 2 در ماه جاری برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر خواهد شد؛ هرچند هنوز زمان دقیق عرضه این نسخه مشخص نیست. در گذشته شرکت Square Enix اعلام کرد که این بازی از همان روز نخست انتشار نسخه ایکس باکس به گیم پس راه می‌یابد. جالب اینکه eXtas1s می‌گوید که نسخه اول Octopath Traveler نیز در همین زمان دردسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که اسکوئر انیکس در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را در این رابطه منتشر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که در کنفرانس ایکس باکس از تاریخ عرضه بازی Octopath Traveler 2 برای ایکس باکس رونمایی شود. رویداد Xbox Games Showcase رأس ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه، ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ به‌وقت ایران برگزار می‌شود و درکنار کال آو دیوتی ۲۰۲۴ احتمالا بازی‌های Flight Simulator 2024، ایندیانا جونز و Avowed را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید  بازی GTA 6 به‌دنبال بی‌نقص بودن است

اخبار مرتبط