بازی Monster Hunter Wilds سیستم جراحت کاربردی خواهد داشت

اشتراک گذاری

بازی Monster Hunter Wilds شامل سیستم جراحت واقعی می‌شود تا مزیت‌هایی را در زمان شکار هیولاها ارائه دهد.

اخیرا شرکت کپکام تریلری ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Monster Hunter Wilds را برای رسانه‌ها به نمایش گذاشت که جزئیات جالبی را از پیشرفت‌های بازی نسبت‌به فرمول همیشگی مجموعه فاش کرده است. تیم توسعه قبلا مکانیسم‌های Power Clash و Focus Mode جدید را توضیح داده است و حالا به‌نظر می‌رسد اطلاعات جدیدی درباره سیستم Wounds در اختیار داریم.

به‌گفته IGN این سیستم باعث می‌شود بدن هیولاها بر اثر اصابت ضربه در زمان مبارزه زخمی شود. این زخم‌ها تنها ظاهری نخواهند بود و بازیکن‌ها می‌توانند با پیدا کردن و ضربه زدن به آن‌ها ازطریق Focus Mode، آسیب‌های بیشتری به هیولا بزنند. علاوه‌براین هر سلاح بازی شامل کمبوهای منحصربه‌فرد است که مخصوص ازبین‌بردن سریع‌تر هیولا با ضربه به زخم‌های آن طراحی شده‌اند.

از دیگر تغییرات جالب گیم‌پلی Monster Hunter Wilds می‌توان به امکان برداشتن بمب‌های بشکه‌ای و تغییر مکان آن‌ها برای منفجر کردن یک منطقه یا مسیر حمله هیولا اشاره کرد. علاوه‌براین محیط و آب‌و‌هوا در دشت‌های Windward تغییر می‌کنند و بازیکن‌ها را با طوفان‌های شن و صاعقه‌های عظیم رو‌به‌رو خواهند کرد. تیم توسعه از این ویژگی‌های آب‌و‌هوایی بهره برده است؛ به‌صورتی‌که برخی هیولاها و منابع کمیاب تنها در این شرایط بحرانی پیدا خواهند شد.

بازی Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی در رویداد گیمزکام امسال حضور دارد و یک دموی قابل تجربه را در دسترس قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید  رونمایی و عرضه بازی Resident Evil 9 احتمالا عقب افتاده است

اخبار مرتبط