بازی Marvel’s Midnight Suns روی فروشگاه اپیک رایگان شد

اشتراک گذاری

بازی Marvel’s Midnight Suns به مدت یک هفته روی فروشگاه اپیک به‌صورت رایگان قابل دریافت است.

جدیدترین بازی رایگان هفتگی فروشگاه اپیک در دسترس قرار گرفته است و این‌بار نوبت‌ بازی Marvel’s Midnight Suns است. این بازی تا ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲۴ خرداد (۱۳ ژوئن) به وقت ایران قابل دریافت است. مثل همیشه، اگر این بازی را به اکانت خود اضافه کنید، برای همیشه به آن دسترسی خواهید داشت.

درعین‌حال Billbil-kun، یک افشاگر معتبر که همواره آثار رایگان فروشگاه اپیک را افشا می‌کند، مدعی شده است هفته بعد بازی Redout 2، اثر ریسینگ آینده‌نگرانه محصول سال ۲۰۲۲ جایگزین بازی این هفته خواهد شد.

بازی Marvel’s Midnight Suns ماه دسامبر ۲۰۲۲ عرضه شده بود؛ اما نتوانست بین صد بازی پرفروش بریتانیا در همان سال قرار بگیرد. با اینکه نظرات پیرامون این اثر مثبت بودند، ولی تمامی نسخه‌های آن یک ماه پس‌از عرضه با تخفیف چشم‌گیری رو‌به‌رو شدند که این بدان معنا بود ناشر بازی از عملکرد تجاری این ویدیوگیم رضایت نداشتند.

جیک سولومون، کارگردان این بازی در گفت‌وگو با رسانه VGC گفت اعتقاد دارد بازیکنانی که این اثر را تجربه کردند، از آن رضایت داشتند؛ اما استفاده از مکانیزم مبارزات کارت-محور باعث کاهش تعداد بازیکنانش شده است. سولومون هم‌اکنون از استودیو فراکسیس جدا شده است تا Midsummer Games، استودیو خود را افتتاح کند.

او گفت: «بیشتر بازیکنان Midnight Suns هنگام تجربه آن شگفت‌زده می‌شوند و این بازخورد مطلوبی نیست. این بازخورد باعث جذب بازیکنان نخواهد شد. فکر می‌کنم کارت‌ها مشکل بزرگی بودند. به‌نظر من طراحی خوبی داشت، اما من فکر می‌کنم در مواجهه با عکس‌العمل بازیکنان هنگام دیدن مکانیزم‌ کارت‌ها ساده‌لوح بودم. همه اعضای تیمم موافق این ایده نبودند، اما به من اعتماد کردند.»

بیشتر بخوانید  نقش آفرینی بازیگر Quantum Break در بازی Alan Wake 2

اخبار مرتبط