بازی Marvel Rivals راهی پلتفرم‌های بیشتری می‌شود

اشتراک گذاری

استودیو نت‌ایز گیمز با پخش تریلر جدیدی از انتشار بازی Marvel Rivals برای کنسول‌های نسل ۹ خبر داد.

استودیو نت‌ایز گیمز در میان انبوه بازی‌های تک‌نفره توسعه‌یافته براساس دنیای مارول می‌خواهد با Marvel Rivals یک تجربه شوتر چندنفره منحصر‌به‌فرد را تقدیم طرفدارها کند. این بازی با نمایش‌های پیشین توجه بازیکن‌های زیادی را به خود جلب کرد و اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که مارول رایولز برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود.

استودیو NetEase Games با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی Marvel Rivals در روز انتشار دردسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین استودیو نت‌ایز گیمز از برگزاری بتای خصوصی بازی مارول رایولز در زمانی نامعلوم از ماه جولای ۲۰۲۴ خبر داد.

استودیو NetEase از کاراکترهای قابل تجربه جدیدی نیز برای Marvel Rivals رونمایی کرد. بازیکن‌ها درکنار کاراکترهای پیش‌تر معرفی‌شده می‌توانند کنترل ونوم و آدام وارلاک را نیز در دست بگیرند و به مبارزه بپردازند. درعین‌حال کاربران کنسول پلی استیشن 5 لباس انحصاری Scarlet Spider را برای کاراکتر مرد عنکبوتی دریافت می‌کنند. درحال‌حاضر زمان عرضه بازی مارول رایولز مشخص نیست و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای رونمایی از آن منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

بیشتر بخوانید  تریلر زمان عرضه The Invincible با محوریت جزییات بازی

اخبار مرتبط