بازی Lords of the Fallen 2 در حال توسعه است

اشتراک گذاری

پس از موفقیت Lords of the Fallen در سال گذشته، شرکت سی‌آی گیمز به‌طور رسمی اعلام کرد که دنباله این بازی در دست ساخت است.

بنا بر اعلام رسمی ناشر، بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد؛ اما شرکت اپیک گیمز حق عرضه انحصاری بازی را روی رایانه شخصی دریافت کرده است. به‌نظر می‌رسد که این محصول به انحصار دائمی فروشگاه اپیک گیمز در خواهد آمد؛ اما هر دو طرف هنوز در حال مذاکره هستند.

بازی Lords of the Fallen 2 که قبلاً Project 3 نامیده می‌شد، روی موفقیتی که توسط Lords of the Fallen به‌دست آمده است سرمایه‌گذاری می‌کند. استودیوی سازنده قول داده است که گیم‌پلی این محصول برای جذب مخاطبان بیشتر، بسیار جاه‌طلبانه‌تر از گذشته شود و از یادگیری‌ها، تجربه و دانش توسعه نسخه اول بهره ببرد.

بازی مورد بحث با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و این سؤال را مطرح می‌کند که آیا مشارکت اپیک گیمز با شرکت سازنده فراتر از انتشار نسخه پی‌سی است یا خیر. همچنین نام این دنباله احتمالاً Death of the Fallen خواهد بود؛ زیرا یک علامت تجاری به همین نام در ماه ژانویه (دی) توسط سی‌آی گیمز ثبت شد.

بازی Lords of the Fallen در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شد و در ۱۰ روز اول یک میلیون نسخه فروخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با گیم طور همراه باشید.

بیشتر بخوانید  تهیه کننده بازی Final Fantasy 16: ترول ها خسته کننده هستند

اخبار مرتبط