بازی Lords of the Fallen حدود ۳۰ ساعت گیم‌پلی دارد؛ تایید حالت نیو گیم پلاس

اشتراک گذاری

توسعه‌دهندگان Lords of the Fallen جزئیاتی از مدت زمان گیم‌پلی و حالت نیو گیم پلاس را به اشتراک گذاشتند.

بازی Lords of the Fallen استودیو Hexworks قرار است در ماه اکتبر آینده عرضه شود و به نظر می‌رسد محتوای هیجان‌انگیزی برای طرفداران سبک نقش‌آفرینی سولزلایک خواهد داشت. حال باتوجه‌به اینکه جهان این بازی قرار است پنج برابر بزرگتر از نسخه اورجینال باشد، طرفداران می‌خواهند در مورد زمان موردنیاز برای اتمام آن جزئیات بیشتری به‌دست آورند.

در پاسخ به این سؤال اخیرا سائول گاسکن، رئیس استودیو Hexworks، در مصاحبه با MP1st تأیید کرد بازیکنانی که با این سبک آشنایی دارند به حدود ۲۵ ساعت و افرادی که تازه‌وارد به حساب می‌آیند، حدود ۳۰ ساعت زمان برای اتمام بازی نیاز خواهند داشت. این توسعه‌دهنده در ادامه افزود: «تجربه کمپین تک‌نفره برای ما و بازیکنانی که با هر دشمن و چالش پیش رو آشنایی دارند، حدود ۲۵ ساعت طول می‌کشد. با این وجود بازیکنان ناآشنا و جدید به حدود ۳۰ ساعت یا بیشتر برای تجربه بازی نیاز خواهند داشت».

در ادامه سزار ویرتوسو، کارگردان خلاق Lords of the Fallen گفت: «مرحله آموزشی بیش از یک ساعت و نیم برای بازیکنان جدید طول می‌کشد، اما برای ما حدود ۲۵ دقیقه زمان می‌برد. باتوجه‌به این موضوع تجربه بازی در حدود ۳۰ ساعت خواهد بود».

علاوه‌بر این، بازی Lords of the Fallen سه پایان مختلف خواهد داشت که براساس انتخاب بازیکنان و همراه شدن با فرقه‌های گوناگون رخ می‌دهند. به نظر می‌رسد این موضوع می‌تواند به ارزش تکرار مجدد بازی کمک زیادی بکند. گاسکن در این‌باره توضیح داد: «به جز پایان‌های مختلف، وجود چند کلاس در بازی برای امتحان کردن ساخت‌های گوناگون نیز در ارتقای ارزش تکرار آن تاثیر دارد. علاوه‌بر این، بازی حالت نیو گیم پلاس دارد که در آن غافلگیری‌های زیادی در انتظار بازیکنان خواهد بود. به‌طور خلاصه، شما در تجربه اول انواع متروکه‌های باستانی (Ancient Vestige) را می‌بینید که در مناطق مختلفی هستند و در آن‌جا باقی می‌مانند و شما می‌توانید با استفاده از Vestige Seedling شخصیت خود را ارتقا دهید. اما در حالت نیو گیم پلاس تنها یک Ancient Vestige وجود دارد و سایر آن‌ها از محیط خارج شده‌اند. بنابراین اگر نیاز به یک Vestige دارید، باید خودتان آن را بسازید. این به معنای لزوم تسلط بازیکن بر محیط خواهد بود».

بیشتر بخوانید  جهان Dragon’s Dogma 2 بسیار بزرگتر از گفته‌های اولیه است

متروکه‌های باستانی یا Ancient Vestige درواقع محل استراحت بازیکنان، سفر سریع و ارتقای مهارت‌ها هستند و کاربردی مشابه Bonfire سری دارک سولز خواهند داشت. نکته جالب این است که بازی اورجینال Lords of the Fallen از ابتدا تنها یک Ancient Vestige داشت و این موضوع برای طرفداران سرسخت سری سولز خوشایند بود، اما سایر بازیکنان لذت چندانی از آن نمی‌بردند. به همین خاطر توسعه‌دهندگان تلاش کردند این رویکرد اورجینال را حفظ کنند و آن را در حالت نیو گیم پلاس قرار دهند.

بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) امسال روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط