بازی LEGO Horizon Adventures یک تجربه طولانی نخواهد بود

اشتراک گذاری

کارگردان روایی LEGO Horizon Adventures به جزئیاتی از داستان بازی اشاره کرده است.

بازی LEGO Horizon Adventures را می‌توان به‌عنوان یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های پلی استیشن به حساب آورد که توسط گوریلا گیمز و استودیو Gobo توسعه می‌یابد. بازیکن‌ها در این بازی کنترل Aloy، شخصیت اصلی سری را به‌دست می‌گیرند که به‌دنبال مادر خود می‌گردد و در این مسیر با چالش‌هایی بزرگتر درگیر خواهد شد. حال جیمز ویندلر، کارگردان روایت بازی LEGO Horizon Adventures در گفتگویی با رسانه گیم‌اسپات خاطرنشان کرد مقیاس این بازی مشابه بازی‌های هورایزن استودیو گوریلا گیمز نیست. همچنین مشخص شد بااینکه بازیکن‌ها به هفت تا هشت ساعت زمان برای کامل کردن بازی نیاز دارند، اما برخی محتوای آن قابلیت تکرار خواهند داشت.

ویندلر دراین‌باره افزود: «LEGO Horizon Adventures یک بازگویی وفادارانه یا تقلیدی طنزآمیز نخواهد بود. ما می‌خواستیم لحظه‌های جالبی را به مجموعه هورایزن بیاوریم و برای این کار از شوخ‌طبعی‌هایی که از ویژگی‌های محبوب LEGO است، بهره بردیم. علاوه‌براین ما می‌خواستیم از جذابیت کافی بازی اطمینان داشته باشیم؛ بنابراین تلاش نکردیم تمام محتوای بازی‌های اصلی سری را در نسخه لگو بگنجانیم و درعوض داستانی را روایت کردیم که روح و مضامین آن‌ها را نشان دهد. این بیشتر از یک الهام‌گیری بود.

درنتیجه این تصمیم، بعضی‌از ویژگی‌های سنگین بازی‌های اصلی ازجمله تغییر آب‌و‌هوا از تمرکز خارج شدند. درواقع ما بسیاری از موضوعات پیچیده و گاها تاریک داستان را در پس‌زمینه توجه قرار دادیم. بااینکه این موضوعات در بازی لگو هستند، اما نقش کمرنگ‌تری خواهند داشت. داستان جمع‌وجورتر این بازی بیشتر به زمان حال می‌پردازد و روایت ماجراجویی‌های احساسی دختری را بر عهده دارد که به‌دنبال مادرش می‌گردد و در این مسیر با تهدیدهای متفاوتی رو‌به‌رو خواهد شد.»

بیشتر بخوانید  رده بندی سنی بزرگسال بازی Starfield در استرالیا

اگرچه بازی LEGO Horizon Adventures شامل بسیاری از ویژگی‌های سری لگو ازجمله نیاز به پیدا کردن قطعات برای ارتقا خواهد بود، اما تفاوت‌های منحر‌به‌فردی دارد که یکی از آن‌ها عدم استفاده از Stud Counter است. ویندلر در ادامه توضیح داد بازی روی جمع‌آوری قطعات تمرکز چندانی ندارد و در‌عوض مشابه یک فیلم داستانی در جهان لگو است که در آن شخصیت‌هایی از Horizon Zero Dawn حضور دارند. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان از این رویکرد برای جذب گستره بزرگتری از مخاطبان استفاده کرده‌اند.

بازی LEGO Horizon Adventures در تعطیلات امسال برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط