بازی LEGO Horizon Adventures شامل کوآپ و ری تریسینگ خواهد بود

بازی LEGO Horizon Adventures شامل کوآپ و ری تریسینگ خواهد بود

اشتراک گذاری

بازی LEGO Horizon Adventures شامل دو حالت گرافیکی و بخش کوآپ به‌صورت آنلاین و محلی خواهد بود.

طرفداران بازی Horizon Zero Dawn و دنباله آن می‌توانند اواخر امسال ماجراجویی‌های جدید Aloy را با طعم لگو تجربه کنند. استودیو گوریلا گیمز با همکاری تیم گوبو توسعه بازی LEGO Horizon Adventures را پیش می‌برد که قرار است داستان طنزآمیز و فان از سری هورایزن را در جهانی با مقیاس کوچکتر روایت کند. تصاویر و تریلری که تاکنون از بازی دیده‌ایم نوید کیفیت بصری چشم‌گیری را می‌دهند و حال استفاده از فناوری ری تریسینگ در بازی تایید شده است.

گوریلا گیمز تایید کرده است بازی اکشن و ماجراجویی LEGO Horizon Adventures با آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. بازیکن‌های پلی استیشن 5 می‌توانند از میان دو حالت Performance یا Fidelity یکی را انتخاب کنند. حالت پرفورمنس جزئیات و کیفیت گرافیکی بازی را کاهش می‌دهد تا امکان تجربه آن با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فراهم شود. ازطرفی Fidelity تمرکز بیشتری روی افزایش کیفیت گرافیکی دارد و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را هدف قرار داده است. بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم ری تریسینگ در کدام حالت گرافیکی فعال خواهد بود.

علاوه‌براین موارد، جزئیات منتشر شده در بلاگ پلی استیشن تایید می‌کنند بازی LEGO Horizon Adventures از تجربه کوآپ تا دو بازیکن همزمان پشتیبانی می‌کند که به دو صورت آنلاین و محلی قابل دسترسی است. سونی در ادامه تایید کرد امکان تجربه بازی به‌صورت تک‌نفره وجود دارد، اما قابلیت کراس-پلی در بازی گنجانده نشده است. همچنین بااینکه حضور Varl به‌عنوان شخصیت همراه قابل کنترل در بازی تایید شده است، اما گزارش‌ها به حضور حداقل دو شخصیت قابل بازی دیگر اشاره دارند که احتمالا سبک بازی و گیم‌پلی آن‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید  ساخت دنباله بازی Cyberpunk 2077 رسما آغاز شده است

اخبار مرتبط