بازی Killer Bean برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود

اشتراک گذاری

کاربران کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ نیز می‌توانند منتظر تجربه بازی Killer Bean باشند.

بازی مستقل Killer Bean یکی از آثاری بود که در جریان رویداد Summer Game Fest معرفی شد. جف لو که سابقه کار روی جلوه‌های ویژه فیلم The Matrix: Reloaded (بارگذاری مجدد ماتریکس) را دارد، به‌تنهایی کیلر بین را می‌سازد. این بازی گیمرها را در نقش یک دانه قهوه سرکش قرار می‌دهد، اما هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی روانه بازار می‌شود.

تریلر معرفی Killer Bean نشان داد که این بازی در تابستان ۲۰۲۴ به‌شکل Early Access دردسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. ظاهرا این بازی برای یک تا دو سال در فاز دسترسی زودهنگام باقی می‌ماند و هر دو ماه به‌روزرسانی جدیدی دریافت می‌کند. بااین‌حال اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به کنسول‌ها نیز راه خواهد یافت.

توسعه‌دهنده Killer Bean در این‌باره اظهار داشت: «نسخه‌های کنسولی پس از پایان دوره Early Access در کامپیوتر از راه می‌رسند. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.»

بازی Killer Bean در زمره آثار روگ‌لایک قرار می‌گیرد که داستان، مکان‌ها، مأموریت‌ها و کاراکترها با هر بار شروع بازی تغییر می‌کنند. این بازی دارای مکانیک‌های گیم‌پلی مختلف، از اکشن سوم-شخص الهام‌گرفته از بازی‌های مکس پین گرفته تا مبارزات اول-شخص و حتی بخش رانندگی است و شامل جناح‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه متفاوتی می‌شود.

بیشتر بخوانید  بازی Valiant Hearts: Coming Home راهی پلتفرم‌های جدیدی شد

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

پلی استیشن در رویداد ChinaJoy 2024 شرکت می‌کند

شرکت سونی نه‌تنها برنامه‌های ویژه‌ای برای توکیو گیم شو ۲۰۲۴ دارد، بلکه در ChinaJoy 2024 نیز شرکت می‌کند. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اخیرا اعلام کرد

اخبار بازی

نسخه موبایل Final Fantasy 14 در راه است؟

یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که نسخه موبایل Final Fantasy 14 در دست توسعه قرار دارد. فاینال فانتزی ۱۴ یکی از سودآورترین بازی‌های شرکت