بازی It Takes Two از استیم دک پشتیبانی می‌کند

اشتراک گذاری

به‌روزرسانی جدید بازی It Takes Two پشتیبانی استیم دک و اجرای بومی از طریق فروشگاه استیم را فراهم می‌کند.

با اینکه حدود سه سال از عرضه بازی کوآپ و تحسین‌شده It Takes Two می‌گذرد، توسعه‌دهندگان به‌روزرسانی تازه‌ای برای آن عرضه کرده‌اند تا تجربه بازی روی کامپیوتر به‌خصوص از طریق استیم بسیار روان‌تر شود. به‌همین مناسبت استودیو Hazelight رسما تایید کرد بازی It Takes Two به‌صورت رسمی ازطریق استیم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد؛ بنابراین کاربران استیم برای تجربه این بازی نیازی به ورود ازطریق لانچر EA App نخواهند داشت.

بااینکه همچنان تجربه آنلاین بازی It Takes Two به حساب فعال EA نیاز خواهد داشت، اما بازیکن‌ها با دسترسی مستقیم و بومی به آن می‌توانند بازی را به‌صورت یکپارچه به‌همراه دوستان خود در استیم تجربه کنند. علاوه‌براین Friend’s Pass بازی که امکان تجربه کوآپ رایگان آن با بازیکن دیگری که بازی را خریداری نکرده فراهم می‌آورد، نسخه استیم جدیدی دریافت می‌کند و درکنارآن پشتیبانی از Steam Family Sharing به بازی اضافه می‌شود.

علاوه‌براین موارد استودیو Hazelight رسما اعلام کرد بازی It Takes Two برای پلتفرم استیم دک تأیید شده است؛ به‌این معنی که بازیکن‌ها می‌توانند آن را روی کنسول دستی شرکت Valve تجربه کنند و بازی به شکل کامل از آن پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید  تصاویر هنری جدیدی از نسخه‌ی نسل بعد Mass Effect منتشر شد

اخبار مرتبط