بازی Immortals of Aveum با ویژگی‌های کاربردی به‌روزرسانی شد

اشتراک گذاری

بازی Immortals of Aveum میزبان به‌روزرسانی جدیدی شد که قابلیت FSR 3 را به همه نسخه‌ها اضافه می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Ascendant به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Immortals of Aveum منتشر کرده است. این آپدیت (نسخه ۱.۰.۶.۴) قابلیت FidelityFX Super Resolution 3 شرکت AMD را به همه نسخه‌ها و قابلیت HDR را به نسخه کامپیوتر این بازی شوتر اول-شخص مبتنی‌بر سحر و جادو اضافه می‌کند.

در نسخه کامپیوتر Immortals of Aveum از نسخه جدیدتر قابلیت FSR 3 استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت بصری و بهبود عملکرد ارتقا وضوح می‌شود. همچنین پشتیبانی از مانیتورها و تلویزیون‌های دارای نرخ نوسازی متغیر (VRR) نیز به‌لطف به‌روزرسانی FSR 3 گسترش یافته است که به کاهش لرزش و پارگی تصویر منجر خواهد شد.

از دیگر تغییرات به‌روزرسانی اخیر بازی Immortals of Aveum می‌توان به رفع اشکالات جزئی در زمینه پیش‌روی و به‌روزرسانی  DLSS 3.7 و Streamline 2.4 برای بهبود کیفیت تصاویر در کارت‌های گرافیک Nvidia RTX اشاره کرد. این به‌روزرسانی در ماه آوریل ۲۰۲۴ معرفی شد و قابلیت HDR در ابتدا به نسخه‌های کنسولی بازی راه یافت.

بازی Immortals of Aveum در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. برای اطلاع از همه تغییرات بازی پس از به‌روزرسانی اخیر به منبع خبر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  زمان انتشار بازی Killing Floor 3 اعلام شد

اخبار مرتبط