بازی Helldivers 2 میزبان جناح جدیدی می‌شود

اشتراک گذاری

به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید انتظار راه‌یابی یک جناح دیگر به بازی Helldivers 2 در آینده نزدیک را داشته باشند.

استودیو Arrowhead Game پس از رفع مشکلات سرور Helldivers 2 تمرکز خود را روی ارائه محتواهای تازه معطوف کرده است. این بازی اخیرا میزبان Warbond جدیدی با نام Cutting Edge، یک EX-45 Patriot Exosuit و مخاطرات سیاره‌ای نظیر بارش شهابی شد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید منتظر محتوای بیشتری در آینده باشند.

بازیکن‌ها گزارش دادند که در حین مبارزه شاهد لیزرهای آبی بودند و حتی این لیزرها باعث مرگ آن‌ها شده است. یوهان پیلستد، مدیرعامل اروهد در توئیت جدیدی گفت: «وجود پرتوهای آبی صحت ندارد و آن‌ها نمی‌توانند آسیبی برسانند.» جناح دشمن جدیدی می‌تواند در آینده به بازی اضافه شود که براساس داده‌کاوی‌ها The Illuminate خواهد بود.

جناح The Illuminate در نسخه اول هل‌درایورز حضور داشت و از سلاح‌های قدرتمند کشتار جمعی برخوردار بودند. با اینکه این جناح در زمان عرضه در Helldivers 2 وجود نداشت، احتمالا در آینده از راه می‌رسد. زمان مشخص خواهد کرد که آن‌ها چه تهدیداتی را برای Super-Earth ایجاد می‌کنند و چرا به‌طور مخفیانه به گیمرها حمله می‌کنند.

بازی Helldivers 2 در پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است. داگ کروتز، تحلیلگر شرکت TD Cowen تخمین می‌زند که این بازی تاکنون بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته است؛ هرچند این موضوع هنوز توسط سونی و استودیو Arrowhead Game تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  تریلر Frostpunk 2 تحسین نسخه بتا توسط منتقدها را نشان می‌دهد

اخبار مرتبط

اینستاگرام زومجی
اخبار بازی

بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق XCOM معرفی شد

اعضای سابق تیم توسعه‌دهنده بازی XCOM همزمان با تأسیس استودیو Midsummer از جزئیات بازی در دست توسعه خود رونمایی کردند. کارمندان استودیو‌های مختلف درکنار سازندگان