بازی God of War Ragnarok باز هم محتوای داستانی جدید خواهد داشت

اشتراک گذاری

ظاهرا بسته الحاقی Valhalla تنها محتوای اضافی بازی God of War Ragnarok نیست و طرفدارها باید منتظر موارد بیشتری باشند.

بسته الحاقی رایگان Valhalla تنها چند روز پس از معرفی غیرمنتظره در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۳ برای بازی God of War Ragnarok منتشر شد و یک حالت روگ-لایت را به این محصول تحسین‌شده اضافه کرد، بااین‌حال احتمالا استودیو سانتا مونیکا در نظر دارد تا در آینده نزدیک محتوای بیشتری را به گاد آو وار رگناروک اضافه کند.

اوریون واکر، نویسنده ارشد استودیو سانتا مونیکا به‌تازگی به انتشار بسته الحاقی دیگری برای بازی God of War Ragnarok پس از Valhalla اشاره کرده است. او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «واقعا فکر می‌کنید تیتراژ پایانی (Credits) به معنای پایان داستان است؟ دست بردارید!»

باتوجه‌به این نکته که پیش از این تأیید شده بود بازی God of War Ragnarok آخرین نسخه از مجموعه خدای جنگ است که در اساطیر اسکاندیناوی جریان دارد، قطعا تعجب‌برانگیز است که ببینیم استودیو Santa Monica همچنان به روایت داستان در این محیط ادامه دهد. البته بازی گاد آو وار رگناروک در بخش داستانی، موضوعات و سؤالات حل‌نشده و بی‌پاسخی را به جا گذاشته است که جا دارد تا به آن‌ها پرداخته شود.

درحال‌حاضر مشخص نیست که اوریون واکر به چه موردی اشاره می‌کند. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که ادعا می‌کرد به‌زودی یک بسته الحاقی یا بازی مستقل، مانند بازی Spider-Man: Miles Morales به‌عنوان اسپین‌-آفی برای بازی God of War Ragnarok عرضه خواهد شد. درحالی‌که عده‌ای گمان می‌کردند این بسته الحاقی همان Valhalla است، اما در شایعه آمده بود که اثر مورد بحث در سال ۲۰۲۳ دردسترس قرار نمی‌گیرد. بنابراین هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که کار سانتا مونیکا با اساطیر اسکاندیناوی به پایان رسیده است یا باید منتظر موارد بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید  بازی Final Fantasy 7 Rebirth مانند ویچر دارای محتوای فرعی غنی خواهد بود

بازی God of War Ragnarok درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. تاکنون بیش از ۱۵ میلیون نسخه از این محصول در سراسر جهان به فروش رسیده است. 

اخبار مرتبط