بازی God of War Ragnarok احتمالا به‌زودی روی پی سی عرضه می‌شود

بازی God of War Ragnarok احتمالا به‌زودی روی پی سی عرضه می‌شود

اشتراک گذاری

براساس شایعات سونی طی رویداد گیمینگ بعدی خود از تاریخ عرضه بازی God of War Ragnarok روی کامپیوتر رونمایی خواهد کرد.

با در نظر داشتن عرضه نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۶ می)، بسیاری از طرفداران در مورد انتشار بازی‌های انحصاری دیگر پلی استیشن روی کامپیوتر گمانه‌زنی می‌کنند. در این راستا billbill-kun، افشاگر اخبار بازی‌های ویدیویی ادعا کرد که اثر بعدی سونی که به کامپیوتر راه خواهد یافت بازی God of War Ragnarok خواهد بود.

او اعلام کرد که سونی در ماه جاری از نسخه کامپیوتر رگناروک رونمایی خواهد کرد، اما تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. به‌نظر می‌رسد که عرضه این بازی روی کامپیوتر دور از ذهن نباشد، اما بااین وجود کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در سال ۲۰۲۲ اعلام کرد که نمی‌دانست چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر. پیش از رسانه‌ای شدن این شایعات، نام بازی رگناروک در رزومه کاری وارن لی، برنامه‌نویس ارشد استودیو Jetpack Interactive در LinkedIn قرار گرفت؛ استودیویی که مسئولیت عرضه نسخه کامپیوتر بازی God of War را بر عهده داشت.

این شایعات به برگزاری رویداد Playstation Showcase در ماه جاری قوت می‌بخشد؛ رویدادی که جف گراب از رسانه Giant Bomb روی برگزاری آن تأکید می‌کند. احتمال دارد که این رویداد در هفته آتی تایید شود. بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. این بازی توانست به فروش ۱۵ میلیون نسخه‌ای در سرتاسر جهان دست یابد.

بیشتر بخوانید  بازی های Diablo رکورد جدیدی از نظر تعداد بازیکن ثبت کردند

اخبار مرتبط