بازی Gears of War E-Day بخش چندنفره خواهد داشت؟

بازی Gears of War E-Day بخش چندنفره خواهد داشت؟

اشتراک گذاری

طرفدارها احتمالا می‌توانند منتظر بازگشت بخش چندنفره در بازی Gears of War E-Day استودیو کوالیشن باشند.

استودیو The Coalition پس از گذشت پنج سال از عرضه Gears 5 بالاخره نسخه جدیدی از مجموعه را در کنفرانس ایکس باکس معرفی کرد. درحالی‌که اطلاعات زیادی از Gears of War E-Day در دست نیست، طرفدارها می‌خواهند بدانند که آیا این بازی مانند نسخه‌های قبلی دارای بخش چندنفره خواهد بود یا خیر. به‌نظر می‌رسد که گیمرها دوباره فرصت رقابت در بخش مولتی‌پلیر را پیدا خواهند کرد؛ زیرا کوالیشن به‌دنبال حفظ ویژگی‌های اصلی مجموعه است.

مت سرسی، مدیر نوآوری کوالیشن در گفت‌وگو با رسانه ویندوز سنترال جزئیات بیشتری از بازی Gears of War E-Day را به اشتراک گذاشت. باتوجه‌به اینکه این بازی یک تجربه مستقل و پیش‌درآمد سه‌گانه اصلی گیرز آو وار است، بسیاری از طرفدارها نگران بودند که سازندگان از بخش چندنفره صرف‌نظر کنند. بااین‌حال مت سرسی در پاسخ به سؤالی درباره بخش چندنفره گفت که گیرز دارای هسته اصلی مشخصی است و کوالیشن نمی‌خواهد از اصول پایه فاصله بگیرد.

با اینکه کوالیشن وجود بخش چندنفره در Gears of War: E-Day را تأیید نکرده است، مت سرسی با این پاسخ هوشمندانه این موضوع را تأیید می‌کند. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست. تام وارن از رسانه The Verge اخیرا ادعا کرد که این بازی تا همین چند ماه پیش برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید  تریلر جدید Lost Records Bloom & Rage | اثر تازه سازندگان Life is Strange

اخبار مرتبط