بازی Fortnite میزبان گروه موسیقی متالیکا خواهد بود

اشتراک گذاری

اپیک گیمز اعلام کرد که گروه متال افسانه‌ای متالیکا همراه‌با یک حالت کاملاً جدید به نام Battle Stage به فستیوال Fortnite می‌آیند.

Battle Stage یک حالت PvP است که در آن ۱۶ بازیکن در یک فهرست چهار آهنگه با هم مبارزه می‌کنند تا به آخرین ستاره راکی تبدیل شوند که زنده می‌ماند. بازیکنان می‌توانند به یکدیگر حمله کنند تا عملکرد رقبایشان مختل شود و درنهایت آن‌ها را شکست دهند. اپیک گیمز می‌گوید:

«هر مسابقه عمومی Battle Stage با حداکثر ۱۶ بازیکن شروع می‌شود که همگی برای کسب بالاترین امتیاز در یک آهنگ تصادفی با هم رقابت می‌کنند. شما همان آهنگ را مانند سایر بازیکنان خواهید شنید؛ اما می‌توانید سختی آهنگ خود را بیشتر کرده و درنهایت امتیاز بیشتری کسب کنید. همچنین آهنگ‌های Owned Jam Tracks نمی‌توانند انتخاب شوند؛ بنابراین هیچ بازیکنی مزیتی نخواهد داشت. چهار بازیکن با کمترین امتیاز در پایان هر آهنگ حذف می‌شوند تا زمانی‌که یک برنده وجود داشته باشد!»

در مورد آهنگ‌های جدید، شش آهنگ کلاسیک متالیکا با شروع فصل چهارم در دسترس خواهند بود. این آهنگ‌ها عبارت‌اند از:

  • Enter Sandman
  • Fuel
  • Master of Puppets
  • Ride the Lightning
  • The Unforgiven
  • Wherever I May Roam

اپیک گیمز همچنین آهنگ‌های بیشتری از متالیکا را به فستیوال فورتنایت در دیگر نقاط فصل اضافه می‌کند. فصل چهارم فستیوال Fortnite در روز پنجشنبه ۱۳ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) برگزار شد و تا ۱۶ اوت ۲۰۲۴ (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت. می‌توانید جزئیات کاملی از آنچه که فصل چهارم ارائه می‌دهد را از وب‌سایت اپیک گیمز دریافت کنید. نظر شما درباره آمدن متالیکا به فستیوال Fortnite در فصل چهارم چیست؟

بیشتر بخوانید  کالکشن بازی Gears of War یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شد

اخبار مرتبط