بازی Fairgame یک تجربه چندنفره بزرگ را ارائه خواهد کرد

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

به‌لطف آگهی شغلی جدیدی که توسط استودیوی سازنده منتشر شده است، هم‌اکنون می‌دانیم که بازی Fairgame$ یک تجربه چندنفره و AAA خواهد بود.

Fairgame$ که سال گذشته به‌عنوان اولین بازی استودیوی هِیوِن معرفی شد، ممکن است توجه زیادی را به خود جلب نکرده باشد؛ اما به‌عنوان یکی از پروژه‌های لایو سرویس استودیوهای فرست پارتی سونی توسعه پیدا می‌کند. مدتی می‌شود که اطلاعات جدیدی در مورد بازی و توسعه آن نمی‌شنویم؛ اما استودیوی سازنده همچنان می‌گوید که تولید Fairgame$ به خوبی در حال پیشرفت است. جدیدترین اطلاعاتی که از این بازی در دست داریم، به یک آگهی شغلی مربوط می‌شود.

در آگهی مذکور آمده است که این بازی به‌دنبال ارائه تجربه‌ای مبتنی بر آزادی و هیجان خواهد بود. همچنین برای مدتی طولانی تکامل خواهد یافت و پشتیبانی خواهد شد. در ادامه می‌توانید بخشی از این آگهی را مطالعه کنید: «ما به‌لطف تیم بااستعداد و پرشور خود و کمک‌های استثنایی آن‌ها در مدت کوتاهی پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته‌ایم.

ما فرهنگی را در هیون ایجاد کرده‌ایم که بر پایه دوستی، سازگاری و شجاعت است و خلاقیت را تقویت می‌کند. اولین IP ما برای پلی استیشن در مسیر ارائه یک تجربه چندنفره AAA با چشم‌اندازی برای ساختن یک دنیای در حال تکامل متمرکز بر آزادی و هیجان است که بازیکنان را برای سال‌ها سرگرم و درگیر نگه می‌دارد.»

اطلاعات بیشتری از سوی استودیوی سازنده منتشر نشده است؛ بنابراین مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا شاهد گیم‌پلی و تریلرهای جدید باشیم. طبق شایعات منتشر شده، رویداد بعدی State of Play به‌زودی برگزار می‌شود؛ جایی که سونی اخبار جدیدی را از پروژه‌های در دست تولید خود ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شروع توسعه پروژه بعدی سازنده Kena: Bridge of Spirits

آیا Fairgame$ نیز بخش از رویداد State of Play خواهد بود؟ حداقل می‌توانیم امیدوار باشیم. بازی Fairgame$ در زمان نامشخصی برای  پلی استیشن  5و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط