بازی DOOM: The Dark Ages برای PS5 عرضه می‌شود؟

اینستاگرام زومجی

اشتراک گذاری

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که بازی احتمالی DOOM: The Dark Ages برای کنسول پلی استیشن 5 نیز عرضه می‌شود.

مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای برای کنفرانس ایکس باکس دارد که در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) برگزار خواهد شد. ردموندی‌ها درکنار رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Black Ops 6 احتمالا جزئیات بیشتری از بازی Perfect Dark، بسته الحاقی Starfield، بازی Gears 6 و بازی Indiana Jones را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهند. تام هندرسون نیز اخیرا ادعا کرد که طرفدارها باید منتظر معرفی بازی DOOM: The Dark Ages در این رویداد باشند.

با فاصله کوتاهی از انتشار این گزارش جزئیات بیشتری از بازی DOOM: The Dark Ages استودیو id Software به بیرون درز کرد. یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه با نام NateTheHate درکنار تأیید ادعای تام هندرسون گفت که این بازی اثری چندپلتفرمی خواهد بود. این افشاگر اعلام کرد که در رویداد Xbox Games Showcase عرضه نسخه بعدی دوم برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر  تأیید می‌شود.

نظر به اینکه استودیو اید سافتور، بازی‌های DOOM و شرکت بتسدا به مایکروسافت تعلق دارند، بسیاری از طرفدارها احتمالا تصور می‌کردند که نسخه بعدی مجموعه درست مانند استارفیلد دردسترس کاربران PS5 قرار نگیرد. بااین‌حال باتوجه‌به تلاش‌های اخیر مایکروسافت در زمینه عرضه بازی‌های فرست-پارتی برای کنسول‌های رقیب تعجب‌آور نخواهد بود که بازی DOOM: The Dark Ages از همان روز نخست انتشار در پلی استیشن 5 قابل تجربه باشد.

بیشتر بخوانید  بازی Final Fantasy 16 با موتور لومینوس یا آنریل انجین توسعه نیافته است

اخبار مرتبط

کامپیوتر

هیچ بخشی از بازی Avowed تکراری نیست

کارگردان بازی Avowed به بازیکنان اطمینان داده که هیچ بخشی از این بازی کپی نشده و تمام محتواهای اصلی و فرعی طراحی مستقلی دارند. بازی