بازی Concord محتوای پس از عرضه رایگان دریافت می‌کند

اشتراک گذاری

استودیو فایرواک تایید کرد محتوای پس‌ از عرضه بازی Concord در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان منتشر خواهند شد.

بااینکه شرکت سونی در رویداد State of Play اخیر اشاره چندانی به فرست-پارتی‌های موردانتظار و اصلی خود نداشت، اما سرانجام نمایشی از گیم‌پلی بازی تیراندازی رقابتی Concord از استودیو Firewalk را تقدیم هواداران کرد. این بازی که رقابت‌های هیجان‌انگیز 5v5 را در فضایی علمی-تخیلی و اکشن مشابه سری سینمایی نگهبانان کهکشان ارائه می‌دهد، برای عرضه در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ آگست ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است.

Concord به بازیکن‌ها امکان می‌دهد از میان ۱۶ کاراکتر مختلف که شامل خدمه Northstar و ماموران آزاد (Free Agent) می‌شوند، یک شخصیت را انتخاب کرده و در رقابت‌ها شرکت کنند. حال تیم توسعه تایید کرده است علاوه‌بر افزودن بخش‌های سینمایی تازه که به‌مرور داستان بازی را غنی‌تر خواهند کرد، انواع شخصیت‌ها، نقشه‌ها و حالت‌های جدید در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان پس از عرضه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند.

بااینکه استودیو فایرواک هنوز جدول زمانی به‌روزرسانی‌های آینده بازی را منتشر نکرده است، اما انتظار داریم در هفته‌های منتهی‌به عرضه Concord جزئیات بیشتری را به اشتراک گذارد. درهمین‌حال پیش‌خرید بازی از هفته آینده فعال خواهد شد و اطلاعات بیشتری از قیمت و محتوای نسخه‌های مختلف آن منتشر می‌شود. علاوه‌براین توسعه‌دهنده برای برگزاری تست بتا در ماه ژوئیه آینده برنامه دارد.

نظر شما کاربران گیم طور دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Concord را در زمان عرضه تجربه خواهید کرد؟

بیشتر بخوانید  زمان انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked مشخص شد

اخبار مرتبط