بازی Baldur’s Gate 3 در مجموع تاکنون ۱۲۲۵ سال تجربه شده است

اشتراک گذاری

استودیو Larian آمار جدیدی از عملکرد بازیکنان در هفته اول عرضه بازی Baldur’s Gate 3 را به اشتراک گذاشت.

یک هفته پس از انتشار بازی Baldur’s Gate 3 که با نمرات عالی منتقدان و استقبال بالای بازیکنان همراه شد، استودیو لارین آمارهای زیادی از فعالیت بازیکنان در زمان عرضه این بازی را به اشتراک گذاشته است. به‌گفته توسعه‌دهنده، بازیکنان در زمان عرضه مجموعا ۱۲۲۵ سال را در بازی Baldur’s Gate 3 سپری کرده‌اند.

لارین در ادامه پیرامون جنبه‌های دیگر بازی از جمله محبوب‌ترین نژادها و کلاس‌ها در زمان ساخت کارکتر و شخصیت‌های اصلی انتخاب‌شده توسط بازیکنان، توضیحاتی داد. باتوجه‌به آمار، نژاد Half-Elf و Human در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار دارند و پس از آن‌ها نژاد Elf در رده سوم قرار دارد. همچنین به نظر می‌رسد نژاد Githyanki کمترین محبوبیت میان بازیکنان در زمان ساخت کارکتر را به خود اختصاص داده است.

در زمینه کلاس‌ها، Paladin از همه محبوب‌تر بوده است و پس از آن Sorceror و Warlock قرار دارند. همچنین بازیکنان از سه کلاس Monk ،Druid و Cleric کمترین استقبال را داشته‌اند. حدود ۹۳ درصد از همه بازیکنان در زمان عرضه، تصمیم به ساخت شخصیت خاص خود گرفتند و تنها ۷ درصد یکی از شخصیت‌های اصلی بازی را انتخاب کردند که از میان آن‌ها Gale محبوب‌ترین به شمار می‌آید و پس از آن Karlach و Astarion قرار دارند. همچنین Lae’zel در میان شخصیت‌های اصلی قابل انتخاب، کم‌ترین محبوبیت را داشته است.

در ادامه استودیو لارین جزئیات بیشتری در مورد تجربه بازی Baldur’s Gate 3 به اشتراک گذاشته است. برای مثال در زمان یک دوراهی اخلاقی در مراحل ابتدایی بازی، حدود ۶۵.۱ درصد بازیکنان گزینه خوب و سایرین گزینه بد را انتخاب کرده‌اند. تاکنون ۷۵۰ هزار بازیکن، سگ Scratch را اهلی کرده‌اند و میزان استفاده از طلسم‌های Speak With Dead و Speak With Animals به ترتیب ۱.۴ و ۲.۴ میلیون بار بوده است.

بیشتر بخوانید  بازی شاهزاده ایرانی جدید با اسم The Rogue Prince of Persia معرفی شد

لارین در پایان اعلام کرد تنها ۳۶۸ بازیکن موفق شده‌اند بازی Baldur’s Gate 3 را در هفته اول عرضه آن به اتمام برسانند. از سوی دیگر بازیکنان مجموعا ۸۸ سال را در بخش خلق شخصیت‌های بازی گذرانده‌اند؛ به طوری که حدود ۱۰ درصد از بازیکنان حداقل یک ساعت را با سیستم خلق و سفارشی‌سازی شخصیت سرگرم بوده‌اند.

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون روی کامپیوتر عرضه شده است و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال روی پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Baldur’s Gate 3 چیست؟ آن را با تیم گیم طور و سایر کاربرها در میان بگذارید.

اخبار مرتبط

کامپیوتر

توسعه بازی Life by You لغو شد

توسعه بازی Life by You که قرار بود رقیبی برای The Sims باشد، به‌طور رسمی متوقف شده است. شرکت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بازی