بازی Baldur’s Gate 3 امسال روی ایکس باکس عرضه می‌شود

اشتراک گذاری

با تایید مدیرعامل استودیو Larian، بازی Baldur’s Gate 3 در سال جاری روی کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

سوئن وینکی، مدیرعامل استودیو Larian، در یک بیانیه رسمی تایید کرد بازی تحسین شده Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۳ روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر روی کامپیوتر در دسترس بازیکنان قرار دارد و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال روی پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

استودیو Larian در گذشته اعلام کرد دلیل تأخیر عرضه نسخه ایکس باکس بازی Baldur’s Gate 3، مربوط‌به مشکل تقسیم صفحه‌نمایش حین تجربه کوآپ می‌شود. وینکی در توییت دیگری توضیح داد: «پس از ملاقات با فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت، ما راه حلی پیدا کردیم که به ما اجازه می‌دهد بازی Baldur’s Gate 3 را همین امسال در دسترس بازیکنان ایکس باکس قرار دهیم. این چیزی است که مدت زیادی روی آن کار کرده‌ایم».

مدیرعامل Larian در ادامه تایید کرد به مانند نسخه پلی استیشن 5، تمام پیشرفت‌ها و بهبودهای بازی در نسخه ایکس باکس اعمال خواهند شد. با اینکه بازیکنان ایکس باکس سری ایکس می‌توانند از قابلیت تقسیم صفحه‌نمایش در حالت کوآپ استفاده کنند، اما این ویژگی روی کنسول ایکس باکس سری اس در دسترس نخواهد بود. علاوه‌بر این، به نظر نمی‌رسد کاربران ایکس باکس سری اس بتوانند از قابلیت کراس‌پلی بهره ببرند، اما قابلیت کراس سیو برای جابجایی ذخیره بازی بین پلتفرم‌های مختلف برای این کنسول تایید شده است.

سازندگان Baldur’s Gate 3 در حال توسعه پچ اول بازی هستند که قرار است شامل بیش از هزار اصلاحیه باشد. علاوه‌بر این، پچ دوم بازی در حال ساخت است و سازندگان در نظر دارند ویژگی‌های مورد درخواست بازیکنان را در آن بگنجانند.

بیشتر بخوانید  بازی Cyberpunk 2077 میزبان ویژگی‌های گیم‌پلی جذاب جدیدی می‌شود

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی Baldur’s Gate 3 را با ما در میان بگذارید.

اخبار مرتبط