بازی Baldur’s Gate 3 ابزار رسمی مادسازی دریافت می‌کند

اشتراک گذاری

تیم لارین تاریخ اضافه شدن ابزار رسمی مادسازی به بازی Baldur’s Gate 3 را مشخص کرد.

بااینکه بازی Baldur’s Gate 3 به‌عنوان یک اثر عظیم نقش‌آفرینی می‌تواند صدها ساعت بازیکن‌ها را سرگرم کند و سازندگان از نظر محتوای داستانی و گیم‌پلی آن را غنی کرده‌اند، اما تیم Larian همچنان به توسعه به‌روزرسانی‌ها برای این بازی ادامه می‌دهد تا محتوای بیشتری را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. این توسعه‌دهنده قبلا تایید کرده بود هفتمین پچ بازی، ابزار رسمی مادسازی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد و حال به جزئیات بیشتری از آن اشاره کرده است.

به‌گفته لارین پچ شماره هفت بازی Baldur’s Gate 3 برای ماه سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و محتوای تازه‌ای ازجمله ابزار مادسازی، پایان‌های شیطانی و موارد بیشتر را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. لارین هم‌اکنون مشغول تست و بررسی محتوای این به‌روزرسانی است و فرایند مربوطه را به دو بخش تقسیم خواهد کرد؛ به‌طوری‌که تست آلفای آن از امروز آغاز شده است و تست بتای آن با شرکت حدود هزار بازیکن در ماه ژوئیه اجرایی خواهد شد.

استودیو لارین دراین‌باره بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: «تست‌های آلفا و بتا به ما کمک می‌کنند بازخوردهای شما در طول تابستان درباره پچ هفتم که برای سپتامبر آینده برنامه‌ریزی شده است را بررسی کنیم. دراین‌میان ما هنوز چیزهای زیادی برای شما تدارک دیده‌ایم که ازجمله آن‌ها محتوای سالگرد بازی است.»

سازنده Baldur’s Gate 3 در ادامه خاطرنشان کرد کار روی سایر ویژگی‌هایی ازجمله حالت عکاسی و بازی بین‌پلتفرمی (کراس-پلی) را که به بازیکن‌ها قول داده است ادامه می‌دهد. لارین افزود بااینکه تنها بازیکن‌های کامپیوتر می‌توانند مادهایی برای بازی بسازند، اما بازیکن‌های کنسول‌ها می‌توانند از میان مادهای ساخته شده موارد دلخواه را انتخاب کنند:

بیشتر بخوانید  تاخیر زمان عرضه بازی Ark 2 تا پایان سال ۲۰۲۴

«روی کامپیوترها قبل‌از اینکه یک ماد روی مرورگر بازی در دسترس قرار گیرد، بررسی‌هایی برای سنجش پایداری کلی و شرایط خدمات‌رسانی انجام می‌شود. در کنسول‌ها علاوه‌براین موارد یک فرایند اضافی انجام می‌شود تا مشخص کند کدام مادها به‌صورت بین‌پلتفرمی پشتیبانی می‌شوند. در‌حالی‌که همه مادهای ساخته شده روی کامپیوتر در دسترس بازیکن‌های کنسول قرار نمی‌گیرند، ما بدون مسدود کردن مادهای خلاقانه ولی پشتیبانی‌نشده، دستورالعمل‌های لازم برای فهمیدن اینکه چه محتوایی توسط ما بررسی‌ها شده است را منتشر خواهیم کرد تا بتوانیم همچنان از جامعه مادسازان داخل یا خارج‌ از خط تولید رسمی خود حمایت کنیم.»

بازی Baldur’s Gate 3 هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

اخبار مرتبط