بازی Astro’s Playroom محتوا و تروفی‌های جدیدی دریافت کرد

اشتراک گذاری

استودیو تیم آسوبی به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Astro’s Playroom منتشر کرد که شامل محتوا و تروفی‌های تازه می‌شود.

معرفی اخیر Astro Bot به‌عنوان اولین بازی بزرگ و کامل سری، هیجان زیادی را بین طرفداران پلی استیشن برانگیخت. حال استودیو Team Asobi بازیکن‌ها را غافلگیر کرد و به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Astro’s Playroom در دسترس قرار داد تا با محتوای بازی آینده ارتباط بیشتری ایجاد کند.

شرکت سونی بازی Astro’s Playroom را به‌صورت رایگان برای تمام خریداران کنسول پلی استیشن 5 ارائه کرده است. حال به‌روزرسانی جدید بازی محتوا و تروفی‌های جدیدی را اضافه می‌کند. بازیکن‌ها پس از نصب به‌روزرسانی و با شروع بازی با پیغام جدیدی مواجه می‌شوند که آن‌ها را به سمت پروتال مرموزی در مرکز PS LABO هدایت می‌کند. به نظر می‌رسد این پورتال مرموز، همان محل شروع ماجراجویی‌های جدید آسترو در بازی Astro Bot آینده باشد.

علاوه‌بر این تروفی‌های جدیدی به بازی Astro’s Playroom راه یافته‌اند. بازیکن‌ها می‌توانند با جستجو و پیدا کردن ربات‌های Special که در چهار منطقه اصلی بازی پنهان شده‌اند، تروفی‌های برنز را به دست آورند. پیدا کردن تمام این ربات‌ها یک تروفی نقره‌ای را باز می‌کند و به نظر می‌رسد این جستجو به ماجراجویی آینده آسترو در بازی Astro Bot آینده گره خورده است.

بیشتر بخوانید  سازنده God of War برای بازی جدیدی نیرو استخدام می‌کند

اخبار مرتبط