بازی Astro Bot مراحل و قابلیت‌های گسترده‌ای دارد

اشتراک گذاری

بازیکن‌ها می‌توانند انتظار مراحل و قابلیت‌های جدیدی را در بازی Astro Bot داشته باشند.

استودیو Team Asobi سرانجام بازی جدید خود را در رویداد State of Play شرکت سونی معرفی کرد و همان‌طور که گزارش‌ها ادعا داشتند، نسخه جدید سری Astro است. برخلاف بازی Astro’s Playroom که برای خریداران پلی استیشن 5 به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفت، بازی Astro Bot یک نسخه کامل به حساب می‌آید که مراحل متنوع و گسترده‌ای را برای بازیکن‌ها تدارک دیده است.

بااینکه در تریلر رونمایی بازی Astro Bot به وجود بیش‌از ۵۰ مرحله جذاب و منحصربه‌فرد اشاره شده بود، اما توسعه‌دهنده در جدیدترین بلاگ پلی استیشن به عدد بیشتر از ۸۰ مرحله اشاره کرد. این مراحل در ۶ کهکشان جریان دارند و هرکدام بخشی‌از ماجراجویی Astro برای پیدا کردن دوستانش را نشان می‌دهند. این بازی شامل ۱۵ توانایی جدید خواهد بود و به Astro امکان می‌دهد با تبدیل کردن کنترلر دوال‌سنس به یک فضاپیما، به کهکشان‌های دیگر سفر کند. علاوه‌براین سگ فضایی و رباتیک Barkster به بازیکن‌ها در عبور از موانع و مبارزه با دشمنان کمک می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تازه بازی Astro Bot می‌توان به دستکش‌های Twin-Frog اشاره کرد که امکان حمله‌های طولانی‌تر به دشمنان را فراهم می‌آورند. همچنین Giant Sponge به Astro برای تبدیل شدن به جسمی غول‌پیکر و اسفنجی کمک می‌کند. همانطور که می‌توان انتظار داشت، این بازی کاملا با ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس سازگاری دارد و به‌خوبی از قابلیت‌های آن در بخش‌های مختلف گیم‌پلی استفاده خواهد کرد.

بازی Astro Bot در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ (۶ سپتامبر ۲۰۲۴) در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  مواجهه با وقایع غیرمعمول در فانوس دریایی در تریلر داستانی بازی Layers of Fear

اخبار مرتبط