بازی Astro Bot جدید ظاهرا به‌زودی برای PS5 معرفی می‌شود

استرو در حال دویدن کنار لوگو تیم اسوبی، جدیدترین استودیو بازی سازی فرست پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن سونی در ژاپن

اشتراک گذاری

یک منبع معتبر می‌گوید کمتر از ۱۵ روز تا رونمایی رسمی سونی از بازی انحصاری جدید استرو بات برای پلی استیشن 5 فاصله داریم.

تک‌تک کنسول‌های پلی استیشن 5 از ابتدای عرضه تا به امروز، همراه‌با یک بازی نصب‌شده به‌دست گیمرها رسیدند: Astro’s Playroom. حالا به‌نظر می‌رسد که زمان کمی تا معرفی دنباله‌ی آن باقی مانده است. به‌تازگی billbil-kun، اینسایدر ثابت‌شده‌ی صنعت ویدیوگیم اعلام کرد که شرکت Sony طی دو هفته‌ی آینده میلادی می‌خواهد از بازی Astro Bot رونمایی کند. او همچنین گفت که استرو بات جدید یک بازی VR نیست و برای کنسول PS5 توسعه داده می‌شود.

در همین حین می‌دانیم که billbil-kun همین حرف را در رابطه با ارائه‌ی اطلاعات جدید از بازی Concord، اثر استودیو Firewalk سونی هم زد. در نتیجه یا طی دو هفته‌ی آتی میلادی یک رویداد از سوی سونی را خواهیم داشت یا پلی استیشن می‌خواهد هم تریلر جدید بازی Concord و هم تریلر رونمایی از بازی Astro Bot را در کنفرانس سامر گیم فست ۲۰۲۴ پخش کند. پلی استیشن سابقه‌ی نمایش تریلرهای مختلف در رویدادهای جف کیلی از جمله کنفرانس Summer Game Fest را دارد.

بااین‌حال وقتی صحبت از حداقل نمایش دو بازی فرست-پارتی در میان باشد، بیشتر انتظار می‌رود که این اتفاق در رویداد اختصاصی رخ دهد؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن یکی از بازی‌ها کاملا جدید است. این وسط دقایقی قبل جف گراب، خبرنگار رسانه جاینت بمب در ایکس (توییتر سابق) نوشت که همچنان انتظار برگزاری رویداد پلی استیشن در هفته‌ی بعد را دارد؛ هرچند نمی‌داند این رویداد PlayStation Showcase خواهد بود یا State of Play.

بیشتر بخوانید  اعلام تاریخ تست سرورهای آنلاین بازی Mortal Kombat 1

شخصیت استروبات در اوایل نسل ۸ ازطریق بازی‌های The Playroom و The Playroom VR به گیمرها معرفی شد. سپس در سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه بازی Astro Bot Rescue Mission بودیم که مورد تحسین قرار گرفت. محبوبیت استرو بات با بازی Astro’s Playroom افزایش پیدا کرد و حالا باید دید استودیو ژاپنی Team ASOBI سونی در بازی جدید Astro Bot چه تجربه‌ای را به بازیکن‌ها تحویل می‌دهد. تیم اسوبی چند سال قبل به گیمرها خبر داد که دارد بزرگ‌ترین بازی خود تا به امروز را می‌سازد.

براساس برخی از آگهی‌های استخدامی استودیو تیم اسوبی انتظار می‌رود که استرو بات جدید یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی اکشن باشد. براساس گزارش billbil-kun ظاهرا بخشی از بازی Astro Bot جدید در دل کویر جریان دارد. همچنین او می‌گوید یکی از شخصیت‌های تازه در بازی، یک ربات شبیه به روباه صحرایی است که البته تشابهاتی هم با خود استرو دارد.

اخبار مرتبط