بازی Assassin’s Creed Mirage با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است

اشتراک گذاری

طبق جدیدترین گزارش‌ها، آخرین آمار تعداد بازیکنان Assassin’s Creed Mirage مشخص شده است.

شرکت یوبیسافت قبل‌از عرضه Assassin’s Creed Mirage مشخص کرده بود این نسخه تجربه‌ای متمرکزتر و کوچک‌تر از نسخه‌های اصلی سری است. با این وجود میراژ اثری موفق بوده است و بهتر از انتظارات عمل کرده است.

به‌گزارش تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ، بازی Assassin’s Creed Mirage بیش از ۵ میلیون بازیکن داشته و تقریبا ۲۵۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است. کمی پس‌ از عرضه، یوبیسافت گفته بود این بازی بزرگ‌ترین عرضه خود در نسل جاری است و بازیکنان اولیه آن تقریبا در بازه مشابه با دو نسخه اودیسه و Origins قرار می‌گیرد.

با اینکه بعید است میراژ چنین رکوردی را تاکنون حفظ کرده باشد، اما اگر واقعا ۵ میلیون بازیکن جذب کرده باشد، بازی از بازی‌های اخیر یوبیسافت مثل Prince of Persia: The Lost Crown و Avatar: Frontiers of Pandora موفق‌تر بوده است که هر دو بعد از انتشار بازیکنان زیادی نداشتند.

به‌گفته هندرسون، این ناشر فرانسوی بازی Star Wars Outlaws را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد و بعد در نیمه دوم شاهد عرضه Assassin’s Creed Codename Red خواهیم بود. سپس در سال‌های آینده شاهد انتشار آثاری مثل یک گوست ریکان جدید و بازسازی Splinter’s Cell خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  بازی The Sims 5 احتمالا جهان-باز خواهد بود

اخبار مرتبط